منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

اقامت ترکیه با روش سپرده بانکی چه مزایایی دارد؟

مهاجرت به ترکیه از طریق سپرده بانکی راهی مطمئن و بی زحمت برای رسیدن به اقامت و شهروندی ترکیه می باشد، سپرده بانکی برای اقامت ترکیه به مبلغ 500 هزار دلار آمریکا علاوه بر دریافت شهروندی این کشور منجر به حفظ نقدینگی شما خواهد شد و از ریسک های سرمایه گذاری نیز در امان خواهید بود.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

اقامت ترکیه با روش سپرده بانکی شما را به اقامت و شهروندی این کشور می رساند، بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی به ترکیه مهاجرت نموده و علاوه بر حفظ نقدینگی و سرمایه خود شهروندی این کشور را نیز دریافت می نمایند. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در این مقاله از مدارک لازم جهت سپرده بانکی برای اقامت ترکیه گفته و همچنین به مزایای سرمایه گذاری مالی برای شهروندی ترکیه اشاره دارد.

اقامت ترکیه و سپرده گذاری بانکی به مبلغ 500 هزار دلار آمریکا به مدت 3 سال راه مناسبی برای جلوگیری از صدمات و ریسک های سرمایه گذاری می باشد که در واقع  با یک تیر چندین نشان خواهید زد، بعبارتی شهروندی ترکیه از طریق سپرده بانکی و دریافت پاسپورت این کشور و سفر به کشورهای اتحادیه اروپا بدون ویزا.

 

اقامت ترکیه با روش سپرده بانکی

اقامت ترکیه با روش سپرده بانکی منجر به دریافت شهروندی ترکیه میشود، سپرده گذاری پولی در بانک ترکیه توسط هر تبعه می تواند یکی از روش های سرمایه گذاری و دریافت اقامت و شهروندی ترکیه باشد. طبق قوانین جدید منتشر شده در روزنامه رسمی 12 ژوئن 2022 تمامی خارجیان می توانند به منظور دریافت اقامت و شهروندی ترکیه در بانک ترکیه سرمایه گذاری مالی نمایند.

اخذ اقامت کشور ترکیه از طریق سپرده گذاری بانکی یکی از آسان ترین روش های مهاجرت به ترکیه می باشد که منجر به حفظ نقدینگی و دارایی شما نیز خواهد شد. دریافت اقامت ترکیه روش های دیگری هم بغیر از سرمایه گذاری مالی و سپرده بانکی دارد که با مطالعه مقاله از سیر تا پیاز روش های مختلف اقامت ترکیه می توانید با این روش های گوناگون آشنا شوید.

بیشتر بدانید!
نگاهی به هزینه زندگی در دبی در 2022

سپرده بانکی برای اقامت ترکیه

سپرده بانکی برای اقامت ترکیه

سپرده بانکی برای اقامت ترکیه توسط خارجیانی که حداقل مبلغ 500 هزار دلار آمریکا یا معادل همین مبلغ با ارز دیگری را در بانک ترکیه سرمایه گذاری کنند راهی برای دریافت شهروندی ترکیه خواهد بود، به شرطی که این مبلغ به مدت سه سال در بانک بماند.

با اخذ شهروندی ترکیه از طریق سپرده بانکی و سرمایه گذاری مالی ترکیه می توانید پاسپورت ترکیه را دریافت و از مزایایی آن بهره مند شوید مانند سفر به کشورهای اتحادیه اروپا بدون نیاز به ویزا. یکی از مدارکی که باید برای سپرده گذاری بانکی ارائه دهید منابع تامین مالی شما برای سرمایه گذاری می باشد که با یک گواهی و تاییدیه باید این نکته را اثبات نمایید. سپرده گذاری بانکی به منظور دریافت اقامت ترکیه یکی از روش های مهاجرت به ترکیه می باشد.

 

سرمایه گذاری مالی برای شهروندی ترکیه

سرمایه گذاری مالی برای شهروندی ترکیه همراه با حفظ حق شهروندی دوگانه خواهد بود، علاوه بر آن می توانید پاسپورت ترکیه را دریافت و از مزایای آن بهره مند شوید. بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی ترجیح می دهند بدون خرید ملک و یا هر فعالیت دیگری اقتصادی به اقامت ترکیه برسند و بدین جهت گزینه سرمایه گذاری مالی و سپرده گذاری سرمایه خود در یک بانک ترکیه را انتخاب می کنند.

سرمایه گذاری مالی به منظور دریافت شهروندی ترکیه نیاز به مراحل خاصی ندارد و فقط با ارائه مدارکی می توان در یک بانک ترکیه سرمایه گذاری نمود. دوستان عزیز چنانچه مایل بودید با دیگر روش های سرمایه گذاری در ترکیه، مزایا و دلایل سرمایه گذاری در این کشور آشنا شوید بهتر است مقاله انواع سرمایه گذاری در ترکیه و مزایای آن را مطالعه نموده و اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

بیشتر بدانید!
شرایط خرید ملک اسپانیا توسط خارجیان

 

اقامت ترکیه و سپرده گذاری بانکی

اقامت ترکیه و سپرده گذاری بانکی دیگر پروسه و مراحل خرید ملک را نداشته و بسیار آسان تر از انجام هر بیزینسی در این کشور می باشد فقط باید به مدت 3 سال سرمایه خود را در بانک به ودیعه گذاشت. این سرمایه گذاری به ارز دلار است و این طول زمان 3 ساله خود باعث می شود که سرمایه شما از ریسک های ضرر و زیان مانند تورم در امان باشد.

در واقع سرمایه گذاری مالی با حفظ نقدینگی شما همراه خواهد شد، این سرمایه گذاری مالی به ارز دلار خواهد بود اما می توان معادل همین مبلغ را با دیگر ارزها سپرده گذاری نمود. اخذ اقامت ترکیه با روش سپرده گذاری در بانک ترکیه برای تمام اتباع خارجی مجاز بوده و هیچ محدودیتی ندارد.

شهروندی ترکیه از طریق سپرده بانکی

شهروندی ترکیه از طریق سپرده بانکی

 شهروندی ترکیه از طریق سپرده بانکی هیچ محدودیتی برای نوع ملیت سرمایه گذار ندارد و تمام سرمایه گذاران خارجی به شرط توانایی مالی می توانند در بانک ترکیه سپرده بانکی داشته باشند تا شهروندی ترکیه را دریافت نمایند.

مدارک لازم جهت سپرده گذاری در بانک ترکیه بدین قرار هستند:

  • اصل و کپی پاسپورت
  • چهار عکس به سایز پاسپورت
  • اصل گواهینامه پلیس
  • اصل یا کپی گواهی تولد
  • اصل یا کپی گواهی ازدواج
  • عناوین دارایی ها
  • اظهار و گزارش بانکی
  • اصل نامه مرجع بانکی از تراکنش ها و موجودی بانکی 6 ماه اخیر
  • اظهار منابع مالی برای تامین مبلغ سرمایه گذاری

دریافت شهروندی ترکیه با روش سپرده بانکی یکی از کم ریسک ترین روش های سرمایه گذاری در ترکیه می باشد و مراحلی مانند جستجو و خرید ملک در ترکیه و مالیات و ثبت سند در دفاتر اسناد رسمی را ندارد.

بیشتر بدانید!
بهترین کشورها برای مهاجرت (قسمت اول)

 

سپرده بانکی در ترکیه و مزایای آن

مهاجرت به ترکیه از طریق سپرده بانکی راهی مطمئن و بی زحمت برای رسیدن به اقامت و شهروندی ترکیه می باشد، سپرده بانکی برای اقامت ترکیه به مبلغ 500 هزار دلار آمریکا علاوه بر دریافت شهروندی این کشور منجر به حفظ نقدینگی شما خواهد شد و از ریسک های سرمایه گذاری نیز در امان خواهید بود.

سرمایه گذاری مالی برای شهروندی ترکیه یکی از روش های سرمایه گذاری در این کشور بوده و همواره بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی علاقمند به این روش هستند تا به اقامت ترکیه برسند. اقامت ترکیه و سپرده گذاری بانکی و نگهداری مبلغ سرمایه به مدت 3 سال روشی آسان و کم ریسک برای سرمایه گذاری مالی بوده و با اخذ شهروندی ترکیه از طریق سپرده بانکی می توانید علاوه بر دریافت پاسپورت ترکیه از حق شهروندی دوگانه این کشور نیز برخوردار شوید.

 

هلدینگ آپادالا با دو همکار مجرب خود موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل و شرکت توسعه سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) همواره کلیه امور مهاجرتی را با رعایت نکات حقوقی و علاوه بر آن امور خرید ملک خارجی را بطور جامع و کامل از مراحل اولیه تا پایان هر پروسه را ارائه می نماید.

 

چنانچه در رابطه با سرمایه گذاری مالی و سپرده بانکی در ترکیه برای دریافت اقامت و شهروندی این کشور اطلاعات بیشتری میخواهید داشته باشید با مشاوران اریکه عدل تماس گرفته و یا وقت حضوری رزرو نمایید. از اعتماد شما به هلدینگ آپادالا سپاسگزاریم.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟