منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

سربازی فرزندان سرمایه گذار در ترکیه

سربازی فرزندان سرمایه گذار در ترکیه مبنای سنی هنگام دریافت شهروندی ترکیه دارد، سربازی فرزند پسر شهروندان ترکیه که با انواع سرمایه گذاری شهروندی ترکیه را دریافت نموده اند طبق گروه سنی تعیین می گردد. سربازی پسران شهروندان ترکیه و سرمایه گذاران در ترکیه اگر هنگام دریافت شهروندی زیر 22 سال باشند مشمول خدمت سربازی می شوند. سربازی فرزندهای سرمایه گذاران در ترکیه بالای 22 سال هنگام دریافت تابعیت ترکیه مشمول معافیت خواهد بود. سربازی فرزندان پسر شهروند ترکیه یا همان سرمایه گذاران در ترکیه منوط به قرار گرفتن در گروه سنی فوریه می باشد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

سربازی فرزندان سرمایه گذار در ترکیه بستگی به سنی دارد که هنگام دریافت شهروندی ترکیه دارند همچنین سرمایه گذاران در ترکیه موفق به دریافت شهروندی ترکیه خواهند شد. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در باره شرایط سربازی فرزندان پسر سرمایه گذارانی که در ترکیه سرمایه گذاری نموده نکاتی را ارائه می نماید. سربازی فرزند پسر شهروندان ترکیه که با انواع سرمایه گذاری تابعیت و شهروندی ترکیه را دریافت نموده اند منوط به این است که هنگام ورود به این کشور و دریافت تابعیت ترکیه زیر سن 22 سالگی باشند.

سربازی پسران شهروندان ترکیه هنگام دریافت شهروندی ترکیه اگر بالای 22 سال داشته باشند معاف از سربازی هستند. معیار سربازی فرزندهای سرمایه گذاران در ترکیه با محاسبه سن آنها هنگام دریافت شهروندی می باشد، سربازی فرزندان پسر شهروند ترکیه بر اساس گروه سنی آنان تعیین میشود. در توضیح این نکات با اریکه عدل همراه باشید.

 

سربازی فرزندان سرمایه گذار در ترکیه

سربازی فرزندان سرمایه گذار در ترکیه معیار و مبنای سنی دارد، خرید ملک و سرمایه گذاری ملکی در ترکیه دارای مزیت دریافت اقامت و شهروندی می باشد علاوه بر شخص سرمایه گذار، همسر و فرزندان زیر 18 سال نیز می توانند همراه سرمایه گذار در ترکیه اقامت و شهروندی داشته باشند.

ظرف دو تا شش ماه بنا به آماده بودن مدارک متقاضی به سرمایه گذار در ترکیه حق شهروندی داده می شود که علاوه بر آن همسر و فرزندان تا 18 سال می توانند پاسپورت ترکیه را دریافت نمایند. سربازی پسر سرمایه گذار در ترکیه بر اساس قانون سنی نظام وظیفه ترکیه ارزیابی میشود، در مهاجرت به ترکیه برای دریافت اقامت و شهروندی کلیه شرایط و مزایای خانواده و فرزندان خود را ارزیابی نمایید.

بیشتر بدانید!
کشورهایی که کمترین مالیات خرید ملک خارجی دارند؟

 

سربازی فرزند پسر شهروندان ترکیه

سربازی فرزند پسر شهروندان ترکیه که از طریق سرمایه گذاری به شهروندی این کشور رسیده اند طبق گروه سنی شان هنگام دریافت شهروندی محاسبه می گردد. فرزندان سرمایه گذار در ترکیه جزو شهروند ترکیه محسوب خواهند شد و خدمت نظام در ترکیه برای پسران اجباری است بجز در موارد بیماری و یا ناتوانی.

ولی اقداماتی در حال انجام است که اجباری بودن سربازی را در ترکیه بردارند، خدمت سربازی در ترکیه خیلی با اهمیت بوده و برای پسرانی که نامه اعزام به خدمت دریافت میکنند جشن گرفته می شود و جزو افتخارات حساب میشود. خدمت سربازی در ترکیه نقش حیاتی در فرهنگ و تاریخ ترکیه دارد.

اما برای آنهایی که بعدا با سرمایه گذاری ملکی در ترکیه یا هر روش دیگری از سرمایه گذاری شهروند ترکیه می شوند چه شرایطی برای سربازی فرزندان پسرشان وجود دارد؟ سربازی پسر سرمایه گذار در ترکیه بستگی به سن وی هنگام دریافت تابعیت ترکیه دارد.

سربازی فرزند پسر شهروندان ترکیه

سربازی پسران شهروندان ترکیه

سربازی پسران شهروندان ترکیه بر اساس اعلام دپارتمان استخدام و جذب نیروی سرباز به وزارت دفاع ترکیه مهاجران قانونی مشمول سربازی نیستند و خارجیانی که شهروند ترکیه می شوند، خدمت سربازی شان بستگی به سن آنان هنگام دریافت تابعیت و شهروندی ترکیه دارد.

علاوه بر آن آنهایی که اصالت و ملیت شان ترک بوده ولی شهروند کشور دیگری هستند، هنگام دریافت شهروندی ترکیه اگر بالای 22 سال داشته باشند نیز از خدمت سربازی معاف هستند. سربازی پسر سرمایه گذار در ترکیه با داشتن بیش از 22 سال هنگام دریافت شهروندی مشمول معافیت میشود.

در تعیین تکلیف وضعیت سربازی فرزند خود به عنوان یک سرمایه گذار و شهروند ترکیه با مشاور حقوقی مهاجرت مشاوره نمایید.

بیشتر بدانید!
چگونگی پیدا کردن شغل برای مهاجرت به هلند

 

سربازی فرزندهای سرمایه گذاران در ترکیه

سربازی فرزندهای سرمایه گذاران در ترکیه از این قرار است که پسران شهروند کشور ترکیه در سن 21 سالگی برای سربازی فراخوان می شوند بنابر این گروه سنی 21 سال جزو گروه فوریه هستند. اما اگر 22 سال یا بیشتر از آن هنگام پذیرش برای شهروندی ترکیه سن داشته باشند از خدمت سربازی معاف خواهند بود، ارزیابی خدمت سربازی در ترکیه بر اساس گروه سنی می باشد.

این قانون به قوت خود باقی میماند اگر که افراد معاف شده، شهروندی ترکیه را از طریق ازدواج دریافت نمایند. بهرحال آنهایی که در شرایط مهاجرت هستند طبق تاریخ ورودشان به ترکیه مشمول خدمت نظام وظیفه میشوند اگر که تاریخ ورودشان به ترکیه قبل از سن 22 سالگی شان باشد.

بطور مثال اگر در سن 20 سالگی در شرایط مهاجرت به ترکیه وارد شده باشید و در 30 سالگی شهروندی ترکیه را دریافت نموده باشید شما ملزم و متعهد به خدمت سربازی هستید چرا که زیر سن 22 سالگی وارد ترکیه شده اید. سربازی فرزندان سرمایه گذاران در ترکیه منوط به معافیت خواهد شد اگر که گواهی پایان خدمت را از کشور اصلی خود ارائه دهند.

 

سربازی فرزندان پسر شهروند ترکیه

سربازی فرزندان پسر شهروند ترکیه

سربازی فرزندان پسر شهروند ترکیه یا همان سرمایه گذارانی که با خرید ملک یا هر روش دیگرسرمایه گذاری در ترکیه اقامت و شهروندی این کشور را دریافت نموده اند شرط سنی دارد. جدای از این مطلب اگر به تازگی و اخیرا شهروند ترکیه شده اید و خدمت نظام وظیفه را در کشور خودتان به پایان رسانده اید با ارائه گواهی و مدرک رسمی مبنی بر پایان خدمت سربازی در کشور خودتان از سربازی در ترکیه معاف هستید.

بیشتر بدانید!
پاسپورت آبی آلمان

سربازی پسران سرمایه گذاران و شهروندان ترکیه طبق قانون سنی می باشد، توجه داشته باشید که سرمایه گذاران در ترکیه با سرمایه گذاری خود شهروند ترکیه خواهند شد.

 

سربازی فرزندان پسر سرمایه گذاران در ترکیه

سربازی فرزندان سرمایه گذار در ترکیه مبنای سنی هنگام دریافت شهروندی ترکیه دارد، سربازی فرزند پسر شهروندان ترکیه که با انواع سرمایه گذاری شهروندی ترکیه را دریافت نموده اند طبق گروه سنی تعیین می گردد. سربازی پسران شهروندان ترکیه و سرمایه گذاران در ترکیه اگر هنگام دریافت شهروندی زیر 22 سال باشند مشمول خدمت سربازی می شوند. سربازی فرزندهای سرمایه گذاران در ترکیه بالای 22 سال هنگام دریافت تابعیت ترکیه مشمول معافیت خواهد بود. سربازی فرزندان پسر شهروند ترکیه یا همان سرمایه گذاران در ترکیه منوط به قرار گرفتن در گروه سنی فوریه می باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد سربازی فرزندان سرمایه گذار در ترکیه میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به ترکیه مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در ترکیه را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟