منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

کمترین مالیات در املاک خارجی متعلق به کدام کشورهاست ؟

کمترین مالیات در املاک خارجی
کمترین مالیات در املاک خارجی
طبق گزارشات و آمار بدست آمده کمترین مالیات در املاک خارجی از آن کشورهایی مانند آمریکا، رومانی و روسیه می باشد که گفتیم نیوزلند هیچ درصدی برای مالیات انتقال املاک خود ندارد. مالیات خرید ملک اروپایی در کشور بلغارستان بین 1 تا 3 درصد بود که تقریبا نرخ مناسبی دارد، از بهترین کشورها در مالیات ملک ایرلند و ایتالیاست با ما همراه باشید تا هر کدام را دقیق بررسی کنیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

کمترین مالیات در املاک خارجی و انتقال مالکیت متعلق به کشورهای آمریکا، رومانی، روسیه و نیوزلند می باشد، روسیه در انتقال مالکیت 30 دلار صوری و اسمی دولتی مالیات دارد ولی نیوزلند هیچ درصد مالیاتی در این خصوص ندارد که بنابراین نیوزلند در رتبه اول کشور هایی است که مالیات انتقال ملک ندارد. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از کشورهایی که بیشترین و کمترین نرخ مالیات را در انتقال ملک دارند نکاتی را ارائه می نماید، البته که میزان مالیات در خرید ملک اروپایی موضوعی مهم است که قابل بررسی نیز می باشد.

همچنین به بهترین کشورها در مالیات ملک اشاره و گفته می شود که نرخ مالیات ملکی کشورها مشوق و انگیزه خوبی در مهاجرت برای سرمایه گذاری ملکی خارجی بوده و خرید ملک خارجی با مالیات کم گزینه بسیار خوبی برای سرمایه گذاری ملکی بین المللی می باشد.

 

کمترین مالیات در املاک خارجی

کمترین مالیات در املاک خارجی متعلق به کشور های آمریکا با 0.6 درصد و رومانی با 0.2 درصد، روسیه با 30 دلار صوری و اسمی می باشد که در مقایسه با این کشورها نیوزلند تنها کشوری است که مالیات انتقال ملک و هیچ گونه پرداخت اجباری در معاملات ملکی ندارد، لذا کمترین نرخ مالیاتی در خرید و انتقال ملک خارجی از آن کشور نیوزلند می باشد.

مالیات خرید ملک اروپایی

مالیات خرید ملک اروپایی

مالیات خرید ملک اروپایی در برخی کشورهای اروپایی واقعا نرخ پایینی دارد از جمله بلغارستان، که بنا به موقعیت و محل ملک و قوانین شهرداری آن منطقه بین 1 تا 3 درصد از ارزش ملک به عنوان مالیات انتقال ملک اعمال می گردد. مالیات خریداری ملک اروپایی در کشور بلغارستان نسبت به برخی از کشورها بسیار کم است. در خرید انواع ملک خارجی می توانید با مراجعه به سایت شرکت توسعه سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) بهترین گزینه را برای خرید ملک های بین المللی خود انتخاب نمایید.

بیشتر بدانید!
امتیاز بندی ویزاهای استرالیا 2022

 

بهترین کشورها در مالیات ملک

بهترین کشورها در مالیات ملک را می توان با اشاره به ایرلند معرفی نمود که نرخ مالیات در انتقال ملک آن 1.0 درصد می باشد و به موازات آن کشور ایتالیا نیز دارای 1.7 درصد نرخ مالیات ملک است، مالیات ملکی کانادا با کمی تفاوت و افزایش درصد به 1.8 درصد می رسد البته می توان گفت ایرلند، ایتالیا و کانادا نیز جزو بهترین کشورها در مالیات ملکی می باشند.

 

نرخ مالیات ملکی کشورها

نرخ مالیات ملکی کشورهایی مانند مکزیک و هلند 2 درصد از ارزش ملک می باشد که برزیل نیز همین 2 درصد مالیات را در انتقال مالکیت دارد، کشورهای چین و لهستان هر کدام 2.1 درصد  برای مالیات انتقال ملک خود اعمال می نمایند. نرخ مالیات انتقال ملک در هر دو کشورهای اسرائیل و دانمارک 2.7 درصد بوده ولی ژاپن 3 درصد مالیات در نظر گرفته است. نرخ مالیات ملک در کشورها مشوق خوبی برای مهاجرت های سرمایه گذاران ملکی بین المللی می باشد.

خرید ملک خارجی با مالیات کم

 

خرید ملک خارجی با مالیات کم

خرید ملک خارجی با مالیات کم برای انتقال مالکیت در کشورهای مانند انگلیس، اروگوئه، استرالیا، مالتا، آلمان، کرواسی، هند، فرانسه، پاکستان و اسپانیا زیر 10 درصد می باشد که نرخ های آن به ترتیب طبق ذیل ارائه می شوند.

  • 3.5 درصد
  • 4 درصد
  • 4.8 درصد
  • 5 درصد
  • 5 درصد
  • 5.1 درصد
  • 5.1 درصد
  • 5.1 درصد
  • 6 درصد
  • 8 درصد

طبق این جدول مالیات انتقال ملک در انگلیس 3.5 درصد و اسپانیا 8 درصد می باشد که همانطور که گفته شد این کشورها زیر 10 درصد مالیات در معاملات ملکی دارند. اما کشوری مانند بلژیک نرخ بیشتری مانند 11.3 درصد برای مالیات انتقال ملک خود دارد. خریداری ملک های خارجی با مالیات پایین در کشور ترکیه نیز مورد توجه بسیاری از علاقمندان مهاجرت برای سرمایه گذاری ملکی بین المللی می باشد که جهت افزایش معلومات خود پیشنهاد مطالعه مقاله مالیات خریداری ملک در دبی را برایتان داریم.

بیشتر بدانید!
آخرین اخبار شغل های مورد نیاز در کانادا

 

کمترین و بیشترین مالیات املاک بین المللی

طبق گزارشات و آمار بدست آمده کمترین مالیات در املاک خارجی از آن کشورهایی مانند آمریکا، رومانی و روسیه می باشد که گفتیم نیوزلند هیچ درصدی برای مالیات انتقال املاک خود ندارد. مالیات خرید ملک اروپایی در کشور بلغارستان بین 1 تا 3 درصد بود که تقریبا نرخ مناسبی دارد، از بهترین کشورها در مالیات ملک به ایرلند و ایتالیا نیز اشاره داشتیم.

نرخ مالیات ملکی کشورها هر چقدر کمتر باشد سرمایه گذاران ملکی بین المللی تمایل بیشتری به مهاجرت به این کشورها برای خرید ملک خارجی خواهند داشت به عبارتی خرید ملک خارجی با مالیات کم آمار مهاجرت را نیز بالا می برد. در خرید ملک های خارجی خود چه برای سکونت یا سرمایه گذاری ملکی بین المللی از صفر تا صد کار در کنار شما هستیم.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد کمترین مالیات در املاک خارجی میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به کشورهای مختلف مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک خارجی در کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟