منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مفهوم اقامت در مهاجرت ، شهروندی و تمکن مالی

در توضیح مفهوم اقامت در مهاجرت به انواع اقامت در انگلیس اشاره شد و علاوه بر آن از معنای شهروندی در مهاجرت به تفاوت حقوق شهروندی در کشورهای مختلف توجه نمودیم ، با این واقعیت که حقوق شهروندی در هر کشوری متفاوت است. اهمیت و کاربرد واقعی مفهوم تمکن مالی در مهاجرت موقعی به چشم می آید که علاوه بر هزینه های مشخص، بتوانید هزینه ها و مخارج احتمالی در مهاجرت را تامین نمایید مانند بیماری یا بیکاری. از معنای اصطلاح اسپانسرشیپ در مهاجرت گفته شد که اسپانسر فرد یا شرکتی است که توان مالی کافی برای حمایت مالی از فرد متقاضی مهاجرت یا دریافت ویزا جهت اقامت در کشور مورد نظر دارد و به دنبال آن نیز از کابرد بیومتریک در مهاجرت بدین نکات رسیدیم که مشخصات و ویژگیهای فردی هر شخصی برای شناسایی و احراز هویت ملاک می باشند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

مفهوم اقامت در مهاجرت بدین گونه است که اگر شما به مدت 183 روز یا بیشتر از یک سال مالیاتی در یک کشور بمانید یک فرد مقیم آن کشور هستید که این قانون تقریبا در تمامی کشورها اعمال می شود از جمله انگلیس، در همین رابطه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از معنای شهروندی در مهاجرت  نکاتی را خاطر نشان و علاوه بر آن به توضیح برخی از اصطلاحات رایج در مهاجرت می پردازد، شاید شما دوست عزیز برای نخستین بار است که با اصطلاحات مهاجرتی آشنا می شوید که ما شما را در این خصوص یاری می نماییم.

اهمیت کاربرد و  مفهوم تمکن مالی به قدری است که می تواند کل روند مهاجرت را تحت الشعاع قرار دهد، تامین هزینه های مشخص و احتمالی در مهاجرت نیاز به توان مالی خوبی دارد. با توضیح بر معنای اسپانسر در مهاجرت و همچنین از کاربرد بیومتریک در مهاجرت مطالبی ارائه میگردد.

 

مفهوم اقامت در مهاجرت

مفهوم اقامت در مهاجرت به کشورهای خارجی معادل ماندن به مدت 183 یا بیشتر از یک سال مالیاتی می باشد که توضیح انواع اقامت با اشاره به قوانین انگلیس ارائه می گردد.

  • اقامت معمولی Ordinarily resident بدین معنا که شما اکثر وقت خود را در کشور مورد نظر می گذرانید و سفرهای خارجی زیادی هم ندارید و برای طولانی مدت کشور مورد نظر را ترک نمی کنید.
  • اقامت چندگانه Multiple بدین مفهوم است که شما می توانید در بیشتر از یک کشور اقامت داشته باشید که البته بستگی به این دارد که شما چگونه وقت خود را در دو کشور بگذرانید و اینکه قانون کشور مورد نظر چه باشد.
بیشتر بدانید!
ویژگی های آموزشگاه زبان برای مهاجرت

معنای اقامت در مهاجرت در هر کشوری به یک شکل تعبیر میشود و طبق قوانین مهاجرتی کشور مورد نظر قابل اجرا می باشد. اگر قصد خرید ملک خارجی در پروسه مهاجرت خود داشتید می توانید به سایت شرکت توسعه سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) مراجعه و بهترین گزینه را یرای سرمایه گذاری و خرید ملک خارجی انتخاب نمایید.

معنای شهروندی در مهاجرت

معنای شهروندی در مهاجرت

معنای شهروندی در مهاجرت را می توان بدینگونه توضیح دارد که یک شهروند عضوی از یک جامعه است، شهروندی یک کشور از طریق برآورد کردن الزامات قانونی یک کشور یا دولت بدست می آید و در مقابل هم کشور و دولت مذکور امتیازات و حقوقی را به شهروند خود می دهد و علاوه بر آن شهروند نیز مکلف است از قوانین آن کشور تبعیت و پیروی نماید.

در هر کشوری شهروندی یک سری مزایا و اختیاراتی دارد و ارزش و قابلیت های شهروندی در بعضی از کشورها متفاوت است، در برخی از کشورها شهروندان بیگانه حق رای داشته و یا می توانند دفاتر دولتی داشته و یا به جمع آوری حق بیمه های بیکاری بپردازند. مفهوم شهروندی در روند مهاجرت با تبعیت و پیروی از قوانین هر کشور تکمیل و مشخص میشود.

 

مفهوم تمکن مالی در مهاجرت

مفهوم تمکن مالی در مهاجرت به معنی توانایی در اداره امور مالی شخصی برای انجام کارهای مهم تر و بزرگتری مانند انواع سرمایه گذاری یا گذران دوران خاصی از زندگی مثل دوران بازنشستگی می باشد. برخوردار شدن از تمکن مالی در مهاجرت بدین مفهوم است که در طول مدت اقامت در هر کشوری بتوانید مخارج خود یا خانواده تان را تامین نمایید.

بیشتر بدانید!
خرید ملک در سوئد

علاوه بر آن در مهاجرت باید توان و تمکن مالی خوبی داشته باشید تا در صورت حوادث و اتفاقاتی مانند جابجایی مسکن، درمان، بچه دار شدن و یا بیکاری  مشکلی در تامین مخارج و هزینه های احتمالی نداشته باشید، مهاجرت موضوعی ساده نیست که بتوان با آن به آسانی برخورد کرد. معنای تمکن مالی همان برخورداری از شرایط و توانایی مالی مکفی برای تامین هزینه های مشخص و احتمالی در مهاجرت می باشد.

 

معنای اسپانسر در مهاجرت

معنای اسپانسر در مهاجرت به شخصی اطلاق میشود که مقیم دائمی کشور مورد نظر بوده و می تواند مسئولیت مالی شخص متقاضی مهاجرت را به عهده بگیرد، این اسپانسر می تواند اعضای خانواده و یا کارفرمای مهاجر باشد. متقاضی مهاجرت به شخص یا شرکتی به عنوان اسپانسر برای دریافت برخی از ویزاها نیاز دارد مانند اسپانسر های تحصیلی. با درک صحیح معنی اسپانسر در پروسه مهاجرتی از مسئولیت های اسپانسر بیشتر بدانید.

کاربرد بیومتریک در مهاجرت

کاربرد بیومتریک در مهاجرت

کاربرد بیومتریک در مهاجرت به روش های شناسایی و احراز هویت اشخاص توسط خصوصیات و ویژگیهای فردی متقاضی مهاجرت اطلاق میشود، مشخصات و ویژگیهای شناسایی هر فردی مختص خودش می باشد مانند عکس، صدا، اثر انگشت، چشم و یا اندازه صورت که با همین اطلاعات هر فردی از افراد دیگر متمایز و قابل شناسایی می باشد.

اگر درخواست ویزا دارید و یا متقاضی مهاجرت هستید و یا قصد تحصیل یا کار در کشور خارجی دارید باید اطلاعات بیومتریک جدیدی از خود ارائه دهید. شهروندی دوگانه، اکسپر انترای از دیگر اصطلاحات مهاجرتی هستند که هر کدام کاربردها و مزایای خاص خود را دارند. کاربرد اطلاعات بیومتریک در مهاجرت امروزه از اهمیت بسیاری در صدور انواع ویزا برخوردار شده است.

بیشتر بدانید!
مهاجرت به ایتالیا از طریق خرید ملک

 

اصطلاحات مهاجرتی

در توضیح مفهوم اقامت در مهاجرت به انواع اقامت در انگلیس اشاره شد و علاوه بر آن از معنای شهروندی در مهاجرت به تفاوت حقوق شهروندی در کشورهای مختلف با این واقعیت که حقوق شهروندی در هر کشوری متفاوت است توجه داشتیم. اهمیت و کاربرد واقعی مفهوم تمکن مالی در مهاجرت موقعی به چشم می آید که علاوه بر هزینه های مشخص، بتوانید هزینه ها و مخارج احتمالی در مهاجرت را تامین نمایید مانند بیماری یا بیکاری.

از معنای اصطلاح اسپانسرشیپ در مهاجرت گفته شد که اسپانسر فرد یا شرکتی است که توان مالی کافی برای حمایت مالی از فرد متقاضی مهاجرت یا دریافت ویزا جهت اقامت در کشور مورد نظر دارد و به دنبال آن نیز از کابرد بیومتریک در مهاجرت بدین نکات رسیدیم که مشخصات و ویژگیهای فردی هر شخصی برای شناسایی و احراز هویت ملاک می باشند.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد مفهوم اقامت در مهاجرت ، شهروندی و تمکن مالی میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به کشورهای مختلف مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اروپا یا کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟