منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

اقامت با تاسیس مهد کودک در ترکیه

اقامت با تاسیس مهد کودک در ترکیه، شرایط باز کردن مهد کودک ترکیه، مجوزهای ترکیه برای مهد کودک، ملک ترکیه برای تاسیس مهد کودک، حقوق راه اندازی مهد کودک ترکیه
اقامت با تاسیس مهد کودک در ترکیه، شرایط باز کردن مهد کودک ترکیه، مجوزهای ترکیه برای مهد کودک، ملک ترکیه برای تاسیس مهد کودک، حقوق راه اندازی مهد کودک ترکیه
دولت ترکیه از تاسیس مهد کودک در ترکیه توسط اتباع خارجی حمایت می نماید، با توجه به نیاز ترکیه به مهد های کودک به خارجیان اجازه داده تا بتوانند با رعایت شرایط  باز کردن مهد کودک ترکیه در این کشور فعالیت داشته باشند که بدین منظور می بایست ضرورتا مجوزهای ترکیه برای مهد کودک را دریافت نمایند. حتی می توانند با خریداری ملک ترکیه برای تاسیس مهد کودک اقامت این کشور را داشته باشند. در ثبت مهد کودک نیاز است که با حقوق راه اندازی مهد کودک ترکیه آشنا شد تا روندی بسیار قانونی در فعالیت خود داشته باشید، ثبت و راه اندازی مهد کودک در ترکیه با خرید ملک ترکیه هم سرمایه گذاری ملکی و هم ایجاد کسب و کار در این کشور است.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

اقامت با تاسیس مهد کودک در ترکیه توسط اتباع خارجی از پروژه های مورد نیاز کشور ترکیه است که با رعایت و برآورد شرایط باز کردن مهد کودک ترکیه می توان اقامت این کشور را دریافت نمود، در توضیح این مبحث موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در خصوص دریافت مجوزهای ترکیه برای مهد کودک به موارد اصلی اشاره و علاوه بر آن به امکان خریداری ملک ترکیه برای تاسیس مهد کودک نیز می پردازد.

با خرید ملک ترکیه برای تاسیس و ثبت مهد کودک نیاز به اطلاعات مرتبط با حقوق راه اندازی مهد کودک ترکیه دارید که می توانید با مشاوران و وکلای مجرب این امر به مقصود خود برسید. با در نظر گرفتن نیاز کشور ترکیه به تاسیس مهد کودک اقامت این کشور را دریافت نماید.

 

اقامت با تاسیس مهد کودک در ترکیه

تاسیس مهد کودک در ترکیه یکی از پروژه های پرطرفدار و مورد نیاز ترکیه است، دولت ترکیه اهمیت زیادی به راه اندازی مهد کودک می دهد و به همین جهت حمایت ها و امکانات خوبی را بدین کار اختصاص می دهد نه تنها برای خود مردم ترکیه بلکه برای خارجیان هم.

سلامت، امنیت و آموزش بچه ها مهمترین مسئله اجتماعی است که این امر مهم به عهده مهد کودک ها و مدارس می باشد، اتباع خارجی می توانند در ترکیه بیزینسی مانند تاسیس و راه اندازی مهد کودک داشته و اقامت ترکیه را دریافت نمایند. خرید ملک برای راه اندازی مهد کودک هم سرمایه گذاری ملکی خارجی و هم ایجاد کسب و کار در ترکیه محسوب می شود.

بیشتر بدانید!
مدرسه بچه ها بعد از مهاجرت

 

شرایط باز کردن مهد کودک ترکیه

شرایط باز کردن مهد کودک ترکیه

شرایط باز کردن مهد کودک ترکیه باید طبق استاندارد و قوانین این کشور باشد، در ابتدا باید محلی مناسب برای تاسیس و راه اندازی مهد کودک پیدا نمود که ترجیحا می تواند در مرکز شهر و یا در شلوغ ترین مناطق باشد. طبق قانون ترکیه مساحت مهد کودک تا 200 متر مربع یا کمتر می تواند باشد. نکات قابل توجه در خصوص شرایط مهد کودک چنین است که  راه ورود و خروج بچه ها به مهد کودک باید آسان باشد.

پارک بازی، داشتن یک توالت برای هر 15 کودک، حداکثر 18 کودک در یک کلاس، اتاق خصوصی برای مدیر، اتاق معلم، اتاق غذا خوری بچه ها، کلاس درس، سیستم اطفا حریق از شرایط راه اندازی یک مهد کودک در ترکیه است که علاوه بر آن داشتن ملکی به مساحت 200 متر مربع یا کمتر یکی دیگر از الزامات افتتاح مهد کودک در ترکیه می باشد.

 

مجوزهای ترکیه برای مهد کودک

مجوزهای ترکیه برای مهد کودک و راه اندازی آن عبارتند از:

  • ارائه مدرک در خصوص اجاره ملک مهد کودک
  • عکس هایی از داخل و خارج ساختمان به منظور تایید صلاحیت توسط مقامات مسئول
  • گزارشی از سیستم ایمنی اطفاء حریق
  • گزارشی از ایمنی منطقه
  •  تاییدیه بخش مسکن و ساختمان سازی
  • گواهی ثبت تجاری ملک مهد کودک
  • گواهی سوابق حقوقی
  • دو سال سابقه و تجربه کاری

مجوز و تاییدیه های قانونی لازم برای راه اندازی مهد کودک در ترکیه باید به مقامات مرتبط در هر شهر ترکیه ارائه گردد. در مهاجرت به ترکیه برای راه اندازی مهد کودک به موارد حقوقی آن توجه کافی داشته باشید.

بیشتر بدانید!
دریافت اقامت ترکیه و مزایای شهروندی آن (قسمت دوم)

حقوق راه اندازی مهد کودک ترکیه

ملک ترکیه برای تاسیس مهد کودک

ملک ترکیه برای تاسیس مهد کودک گزینه بسیار خوبی هم برای سرمایه گذاری ملکی خارجی و ایجاد کسب و کار می باشد که به دنبال آن نیز می توان اقامت ترکیه را بدست آورد. بدین جهت مدارکی باید به اداره مهاجرت شهر مورد نظر ارسال شود.

علاوه بر آن با استفاده از قوانین ثبت ملک و شرکت های تجاری در ترکیه می توانید برای مهدکودک نام و برندی انتخاب کنید و به فعالیت مشغول شوید.چنانچه برای راه اندازی مهد کودک خود نیاز به خرید ملک در ترکیه دارید با بازدید از شرکت توسعه سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) بهترین گزینه را انتخاب و یا سفارش ملک مورد نظر را به مشاوران و متخصصان این مجموعه بدهید. خرید ملک ترکیه به منظور راه اندازی مهد کودک سرمایه گذاری ملکی خارجی برای دریافت اقامت ترکیه خواهد بود.

 

حقوق راه اندازی مهدکودک ترکیه

حقوق راه اندازی مهد کودک ترکیه برای شما به عنوان یک تبعه خارجی پشتوانه خوبی می تواند باشد، که بدین منظور می توانید با مشاوره وکلای حقوقی ثبت شرکت ها در ترکیه از طریق موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل تماس گرفته و راهکارهای مناسبی را بدین منظور دریافت نمایید و علاوه بر آن برای تاسیس مهد کودک از مشاوره ثبت شرکت در ترکیه راهنمایی بگیرید. با دانستن نکات حقوقی تاسیس مهد کودک در ترکیه نتیجه بهتری خواهید گرفت.

 

تاسیس، ثبت و راه اندازی مهد کودک در ترکیه

دولت ترکیه از تاسیس مهد کودک توسط اتباع خارجی حمایت می نماید، با توجه به نیاز ترکیه به مهد های کودک به خارجیان اجازه داده تا بتوانند با رعایت شرایط باز کردن مهد کودک ترکیه در این کشور فعالیت داشته باشند که بدین منظور می بایست ضرورتا مجوزهای ترکیه برای مهد کودک را دریافت نمایند.

بیشتر بدانید!
بیمه درمانی بعد مهاجرت به ترکیه چه شرایطی دارد؟

حتی می توانند با خریداری ملک ترکیه برای تاسیس مهد کودک اقامت این کشور را داشته باشند. در ثبت مهد کودک نیاز است که با حقوق راه اندازی مهد کودک ترکیه آشنا شد تا روندی بسیار قانونی در فعالیت خود داشته باشید، ثبت و راه اندازی مهد کودک در ترکیه با خرید ملک ترکیه هم سرمایه گذاری ملکی و هم ایجاد کسب و کار در این کشور است.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد اقامت با تاسیس مهد کودک در ترکیه میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به ترکیه مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید و در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در ترکیه را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟