منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

حقوق و دستمزد مهاجران در دبی

حقوق و دستمزد مهاجران در دبی
حقوق و دستمزد مهاجران در دبی
حقوق و دستمزد مهاجران در دبی با توجه به مهارت و تخصص آنها در نظر گرفته می شود و بنا به رتبه بالای کشور امارات و شهر دبی از لحاظ استخدام نیروهای کاری بین المللی استخدام مهاجران در دبی از شرایط خوبی برخوردار بوده که در همین راستا بنا به استقبال فراوان شما دوستان عزیز موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل تمام راهنمایی های لازم را خواهد داشت. با ما همراه باشید

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

حقوق و دستمزد مهاجران در دبی با توجه به مهارت و تخصص آنها در نظر گرفته می شود و بنا به رتبه بالای کشور امارات و شهر دبی از لحاظ استخدام نیروهای کاری بین المللی استخدام مهاجران در دبی از شرایط خوبی برخوردار بوده که در همین راستا بنا به استقبال فراوان شما دوستان عزیز موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل علاوه بر اشاره به ملیت و درآمد مهاجران بین المللی در دبی به میزان درآمد مهاجران در دبی طی سالهای گوناگون پرداخته و از دستمزد مشاغل حرفه ای در دبی نیز مواردی را ارائه می نماید.

 

حقوق و دستمزد مهاجران در دبی

حقوق و دستمزد مهاجران در دبی در سالهای اخیر تا به امروز متفاوت بوده که بر اساس مهارت و تخصص متقاضیان کار تعیین می شود، چنانچه طبق تحقیقات هلدینگ مالی و بانکداریHSBC  شهر دبی قطب تجاری خاورمیانه و یکی از بهترین شهرها با فرصت های شغلی و امکانات زندگی در دنیا می باشد.

تا حدی که سطح زندگی اجتماعی دبی حتی از شهرهای لندن یا لس آنجلس هم بالاتر است، همچنین میزان حقوق های مهاجران بین المللی در شهر دبی بالاتر از درآمد مهاجران در شهرهای استانبول و لندن می باشد.

 

استخدام مهاجران در دبی

استخدام مهاجران در دبی شرایط مطلوبی داشته تا حدی که دبی دومین رتبه استخدامی مهاجران را در دنیا دارد و 92 درصد مهاجران در کشور امارات و شهر دبی در استخدام شرکت های گوناگون داخلی و بین المللی هستند و 83 درصد مهاجران نیز بطور تمام وقت مشغول به کار هستند.

بیشتر بدانید!
تغییرات گلدن ویزا پرتغال از جولای 2021

 این شرایط حاکی از اقتصاد متنوع در این کشور می باشد، در نتیجه وضعیت اقتصادی و مالی امارات باعث شده که شرایط استخدام مهاجران در دبی بسیار خوب و رضایت بخش باشد، علاقمندان گرامی همانطور که میدانید امارات متحده عربی یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس است که برای اعطای اقامت خود شرایط و ضوابطی دارد.

 

استخدام مهاجران در دبی

درآمد مهاجران بین المللی در دبی

درآمد مهاجران بین المللی در دبی بنا به نوع شغل و مهارت آنان متفاوت است و علاوه بر آن نیروهای کار خارجی در دبی از کشورهای گوناگونی مانند فیلیپین، هند و اندونزی هستند ولی در کل تقاضا برای استخدام و بکار گرفتن نیروی کار در دبی بالاست که درآمد آنان نیز بنا به تخصص و مهارت شان برآورد میشود.

اما در نظر داشته باشید که نیروی های کاری که مهارت بالایی نداشته طبعا حقوق کمتری هم دارند ولیکن درآمد مهاجران خارجی در دبی نسبت به دیگر شهرهای بزرگ دنیا بالاتر و بهتر تخمین زده شده است.

 

رتبه شغلی مهاجران در دبی

 بر اساس تحقیقات انجام شده با توجه به این شرایط رتبه شغلی مهاجران در شهر دبی حتی بالاتر از شهرهای لندن، لس آنجلس، نیویورک و پاریس است که در سال 2022 ردیف متوسط حقوق سالانه مهاجران در دبی بیش از 158.177 دلار بوده است که در مقایسه با شهرهایی مانند سیدنی، توکیو، لندن، وین و استانبول هم بالاتر بوده که به تدریج در سالهای متوالی این مبلغ رو به افزایش بوده است.

چنانچه در کنار موضوع میزان حقوق مهاجران در دبی به فکر دریافت اقامت دبی هستید با مطالعه مقاله روش های دریافت اقامت دبی می توانید اطلاعات خوبی را در رابطه با اخذ اقامت کشور امارات بدست آورید.

بیشتر بدانید!
اخذ اقامت کانادا با ثبت شرکت خارجی

 

درآمد مهاجران در دبی

درآمد مهاجران در دبی طبق آمار سال 2022  برای برخی از مشاغل دبی بدین قرارند:

  • حداقل 12 هزار درهم حقوق ماهانه برای فارغ التحصیلان دانشگاه ها
  • حداقل 7 هزار درهم حقوق ماهانه برای تکنسین های ماهر
  • حداقل 5 هزار درهم حقوق ماهانه برای کارگران ماهر

در مهاجرت به امارات به منظور پیدا کردن شغل و استخدام بهتر است که یک مهارت و تخصصی را داشته باشید تا از حقوق های بالاتری برخوردار شوید، می توان گفت درآمد ماهانه مهاجران تحصیل کرده خارجی در دبی برای تامین نیازهای زندگی مکفی است.

 

دستمزد مشاغل حرفه ای در دبی

 

دستمزد مشاغل حرفه ای در دبی

دستمزد مشاغل حرفه ای در دبی نیز ردیف حقوق های متفاوتی در ماه دارند از جمله:

  • شغل های مدیریتی 22.762 درهم امارات
  • بانکداری 18.970 درهم
  • حسابداری و مالی 16.241 درهم
  • مشاغل مرتبط با هوانوردی و هوافضا 16.441 درهم
  • مهندسی 14.926 درهم
  • بازاریابی 19.658 درهم
  • بیمه 16.702 درهم

که البته شرکت ها و سازمان ها بنا بر روند کاری شان مبالغ دیگر و اضافی ممکن است که برای کارمندان خود در نظر داشته باشند، به عبارتی مشاغل بانکداری در مقایسه با شغل های حرفه ای دبی میزان بالاتری از حقوق و دستمزد را دارد.

علاوه بر این موضوع یکی دیگر از روش های ایجاد کسب و کار در دبی فعالیت های گوناگون در مناطق آزاد دبی می باشد که شاید در کنار فعالیت های تجاری خود نیاز به سرمایه گذاری ملکی بین المللی در دبی و یا اجاره ملک در دبی داشته تا امتیازات گوناگونی را بدست آورید، در همین رابطه می توانید مقاله خرید ملک در مناطق آزاد دبی و اجاره آن چه مزایایی دارد؟ را مطالعه بفرمایید.

بیشتر بدانید!
راه اندازی کار در اسپانیا چه روش هایی دارد؟

 

حقوق مهاجران بین المللی در دبی

 بدین نکته رسیدیم که رتبه دبی در بین شهرهای مهم و بزرگ دنیا از جمله لندن، توکیو، پاریس از لحاظ استخدام نیروهای کاری بین المللی و حقوق و دستمزد مهاجران در دبی بسیار قابل توجه بوده و اکثر مهاجران در این شهر به استخدام شرکت های داخلی و خارجی در می آیند منتهی آنهایی که مهارت و یا تحصیلات بیشتری داشته الزاما از حقوق و دستمزدهای بالاتری برخوردار هستند مانند مهندسان و مدیران.

 

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل و برند زیر مجموعه ما یعنی شرکت توسعه سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) تمامی امور مهاجرتی و سرمایه گذاری ملکی بین المللی را ارائه و تکمیل می نماید. اگر اطلاعات بیشتری در خصوص موضوع میزان حقوق و دستمزد مهاجران بین المللی در دبی و یا مهاجرت کاری به دبی نیاز داشتید می توانید با مشاوران اریکه عدل تماس گرفته تا ارتباط زنده ویدیو کال داشته و یا جهت مشاوره حضوری با وکیل مرتبط با کار خود وقت رزرو نمایید. در ضمن از اینکه مقالات گردآوری شده ما را با اشتیاق مطالعه می نمایید کمال تشکر را داریم.

 

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟