منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

بهترین کشورها برای مهاجرت در 2022

بهترین کشورها برای مهاجرت
بهترین کشورها برای مهاجرت
 برای مهاجرت به کشورهای دیگر باید به دنبال مزیت و شاخص های مهمی از جمله ثبات اقتصادی، فرصت های شغلی، امنیت و استانداردهای عالی زندگی و خدمات و امکانات بهداشتی و درمانی بود که در همین رابطه به پیش بینی های ارائه شده در خصوص بهترین کشورها برای مهاجرت در 2022 پرداخته شد، اما به غیر از استناد به این نکات، کشوری برای مهاجرت شما مناسب تر است که با معیارهای تان برای کار و زندگی، سرمایه گذاری ملکی خارجی و یا تحصیلی تطابق داشته باشد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

با توجه به مطالعات و تحقیقات انجام شده بر اساس شرایط اقتصادی، اجتماعی، میزان درآمد، فرصت های شغلی، شاخص های آموزشی، خدمات درمانی و سلامت، و نشاط و امید به زندگی در میان کشورهای دنیا، بهترین کشورها برای مهاجرت در 2022 عنوان می شوند که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در همین خصوص از بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت در سال جدید میلادی و همچنین از بهترین کشور آسیایی برای مهاجرت در سال پیش رو به مزایای کلیدی این کشورها اشاره می نماید و موضوع مهاجرت به کشورهای اروپایی در 2022 را به چالش کشیده و علاوه بر آن از بهترین ها در 2022 برای مهاجرت خواهد گفت، در توضیح این مطالب با ما همراه بمانید.

 

بهترین کشورها برای مهاجرت در 2022

  • سوئیس

یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت در 2022 سوئیس می باشد زیرا که ثبات اقتصادی بسیار بالایی داشته و همچنین میانگین درآمد و حقوق مهاجران در این کشور 33 درصد بالاتر از متوسط حقوق مهاجران در دیگر کشورهای دنیا است که علاوه بر آن دومین کشور دنیا از لحاظ بالا بودن سطح کیفیت زندگی  نیز می باشد.

طبق گزارشات سال 2020 کشور سوئیس یکی از بانشاط ترین و بهترین کشور برای یادگیری، آموزش و تحصیل می باشد، باید اشاره نمود که طی سه سال گذشته بخاطر شاخص بازنشستگی در سال 2018 جایزه دریافت نموده همچنین اکثر مهاجران این کشور از مردم انگلیس هستند، و باید گفت خدمات بهداشت و درمان در سوئیس از کیفیت خوبی برخوردار است.

 

بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت

  • اسپانیا

کشور اسپانیا به عنوان بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت در سال جدید 2022 پیش بینی شده و یکی از بهترینها برای سپری نمودن دوران بازنشستگی نیز معرفی می شود که 41 درصد مهاجران در این کشور سن 65 یا بالاتر دارند همچنین جزو دارندگان اولین رتبه ها در کیفیت زندگی، سلامت جسم و روان، و سومین کشور از لحاظ میزان و سطح تعادل بین کار و زندگی می باشد.

بیشتر بدانید!
چرا دانشجویان بین المللی در آلمان می مانند؟!

 متاسفانه صنعت توریست این کشور از پاندمیک کووید 19 آسیب دیده اما بهرحال این بیماری یک روز تمام خواهد شد، همچنین در مهاجرت به اسپانیا در نظر داشته باشید که با خرید ملک اسپانیا میتوانید اقامت و شهروندی اسپانیا را نیز دریافت نمایید.

بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت

بهترین کشور آسیایی برای مهاجرت

  •  سنگاپور

از بهترین کشور آسیایی برای مهاجرت در سال 2022 باید حقیقتا به سنگاپور اشاره داشت که یکی از کوچکترین کشورهای دنیا بوده و مساحتش کمتر از نصف شهر لندن است، افزون بر آن حمل و نقل در سنگاپور بسیار سریع و آسان بوده و از نظر ایمنی و امنیت، سطح زندگی، حمل و نقل و سفر در رتبه های اول جهانی قراردارد.

 

مهاجرت به کشورهای اروپایی در 2022

  • فنلاند

برای مهاجرت به کشور اروپایی در 2022 می توان کشور فنلاند را انتخاب نمود زیرا طبق نتایج بدست آمده از تحقیقات سال 2020 فنلاند در صدر کشورهای شاد قرار داشته و امنیت اجتماعی بسیار بالایی هم دارد و از نظر بهداشت و درمان نیز از خدمات بسیار کم هزینه و بعضا رایگان برخوردار است، و اینکه 88 درصد از مهاجران انگلیسی در فنلاند بین سنین 18 تا 64 سالگی هستند.

 

بهترین ها در 2021 برای مهاجرت

بهترین ها در 2022 برای مهاجرت

بهترین ها در 2022 برای مهاجرت از جوانب و مزایای گوناگون بدین گونه عنوان می شوند:

  • کانادا: کشوری موفق در جذب دانشجویان بین المللی است که برای مهاجرت به کانادا می توانید با وکیل معتمد مهاجرت نیز مشاوره داشته باشید.
  • نیوزلند: طبق تحقیقات HSBC دومین کشور دنیا در زمینه وجود موازنه و تعادل بین کار و زندگی می باشد و یکی از کشورهایی ست که در جریان پاندمیک کووید 19 در میان دیگر کشورهای دنیا کمتر آسیب دیده است.
  • استرالیا: دارای سطح بالایی از کیفیت زندگی، سلامت جسمانی و روحی، پایین بودن آمار جرم، داشتن املاک رقابتی و بالا بودن میزان خواروبار و غذا می باشد بعلاوه نیوزلند، استرالیا نیز از کشورهایی ست که توانسته ویروس کووید 19 را کنترل نماید. با زندگی در استرالیا می توانید ثبات اقتصادی و دستمزدهای بالا را مشاهده و تجربه کنید.
  •  ویتنام: ویتنام بزرگترین تولید کننده فلفل سیاه در دنیاست و از بزرگترین تولید کنندگان و صادرکنندگان برنج می باشد که به دنبال آن هزینه های زندگی در این کشور نیز بسیار پایین است
بیشتر بدانید!
هزینه زندگی در یونان

 

مناسب ترین کشورها برای مهاجرت در 2022

 برای مهاجرت به کشورهای دیگر باید به دنبال مزیت و شاخص های مهمی از جمله ثبات اقتصادی، فرصت های شغلی، امنیت و استانداردهای عالی زندگی و خدمات و امکانات بهداشتی و درمانی بود که در همین رابطه به پیش بینی های ارائه شده در خصوص بهترین کشورها برای مهاجرت در 2022 پرداخته شد، اما به غیر از استناد به این نکات، کشوری برای مهاجرت شما مناسب تر است که با معیارهای تان برای کار و زندگی، سرمایه گذاری ملکی خارجی و یا تحصیلی تطابق داشته باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین کشورها برای مهاجرت در 2022 میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به کشورهای مختلف مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اروپا یا کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟