منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

شرایط سرمایه گذاری ملکی در بوداپست

شرایط سرمایه گذاری ملکی در بوداپست
شرایط سرمایه گذاری ملکی در بوداپست
در جمع بندی باید گفت اتباع خارجی برای خرید و سرمایه گذاری ملکی در بوداپست نیاز به دریافت مجوز خرید ملک دارند که علاوه بر آن اقتصاد و بازرگانی قوی، صنعت توریسم و هزینه های مناسب زندگی، خطوط پرواز ارزان و شبکه حمل و نقل گسترده در مجارستان دلیل خوبی برای سرمایه گذاران ملکی بین الملل در بوداپست شده است.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

شرایط سرمایه گذاری ملکی در بوداپست برای اتباع خارجی و مهاجران موضوعی است که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل بدان پرداخته و به دنبال آن نیز بدین نکته اشاره دارد که همه اتباع خارجی و سرمایه گذاران ملکی بین الملل می توانند سرمایه گذاری بر ملک بوداپست داشته باشند. علاوه بر آن چندین مزایای خرید ملک در بوداپست را مطرح و از دلایل خریداری ملک خارجی در بوداپست پایین بودن هزینه های زندگی و شبکه حمل و نقل هوایی و زمینی ارزان را عنوان می نماید و این مطلب که قیمت خریداری ملک بوداپست بنا به محل واقع شدن ملک و امکانات آن متفاوت است را به چالش می کشاند.

 

شرایط سرمایه گذاری ملکی در بوداپست

بوداپست پایتخت مجارستان در مرکز اروپا مقصدی جذاب برای سرمایه گذاری ملکی بین المللی است که البته اتباع خارجی فقط می توانند ملک و خانه مسکونی در مناطق شهری بوداپست خریداری نمایند که برای سرمایه گذاری ملکی خارجی در این شهر و کشور مجارستان باید مجوز دریافت نمایند که هزینه دریافت آن از شورای منطقه 200 یورو است.

علاوه بر آن ملیت های کشورهای اتحادیه اروپا راحت تر می توانند در مجارستان سرمایه گذاری ملکی بین الملل داشته باشند و برای ورود به این کشور نیاز به دریافت ویزا ندارند ولی برای اقامت بیشتر از 90 روز باید مجوز اقامت دریافت نمایند که البته بعد از ورودشان به مجارستان نیز می توانند درخواست مجوز اقامت خود را بدهند.

 

سرمایه گذاری بر ملک بوداپست

ملیت های غیر از کشورهای اتحادیه اروپا برای ورود به مجارستان نیاز به ویزا دارند که باید قبل از ورود به این کشور درخواست ویزا داده و بعد از دریافت ویزا ملزم به ارائه درخواست برای دریافت مجوز خرید ملک در مجارستان هستند که زمان تایید مجوز خرید ملک خارجی در بوداپست معمولا تا سه ماه طول می کشد.

بیشتر بدانید!
مدارک ضروری قبل از مهاجرت به کانادا در 2023

سرمایه گذاری بر ملک بوداپست

معمولا مهاجران و متقاضیان ابتدا درخواست ویزای کاری مجارستان می دهند و با ورود به این کشور آن را به مجوز اقامت تغییر می دهند، علاوه بر آن خرید ملک تجاری در مجارستان در قالب خرید یک شرکت می تواند باشد، همچنین می توان گفت که سرمایه گذاری بر ملک بوداپست و شهرهای مجارستان برای همه اتباع خارجی مجاز می باشد.

دولت مجارستان سرمایه گذاری ملکی بین الملل را با خرید ملک در مجارستان مورد حمایت خود قرار داده و اوراق بهادار بانکی برای خریداران ملک در مجارستان صادر می کند که سرمایه گذاران ملکی خارجی می توانند با خریداری این اوراق و ملک در مجارستان اقامت این کشور را نیز دریافت نمایند.

 

خرید ملک در بوداپست

خرید ملک در بوداپست دارای مزایایی است مانند:

با توجه به این مزایا روسیه، اوکراین و آمریکا از عمده مشتریان خرید ملک در مجارستان و شهر بوداپست هستند.

 

خریداری ملک خارجی در بوداپست

با خریداری ملک خارجی در بوداپست علاوه بر سرمایه گذاری ملکی بین المللی می توان زندگی با هزینه های پایین را تجربه کرد، بسیاری از مهاجران و مسافران خارجی در بوداپست ترجیح می دهند بجای هتل در خانه و آپارتمان سکونت داشته تا هزینه های کمتری را برای زندگی و اقامت خود پرداخت نمایند.

بیشتر بدانید!
ویزای EB5 آمریکا تغییر می کند (2019)

هزینه زندگی در بوداپست نسب به هزینه زندگی در دیگر پایتخت های کشورهای اروپایی مناسب تر است، تا جایی که هزینه خرید هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر بوداپست مجارستان 1.041.445 فورینت ( forint واحد پول مجارستان است) ولی قیمت خرید هر متر مربع آپارتمان در خارج و حومه شهر بوداپست 684.535.16 فورینت است.

خریداری ملک خارجی در بوداپست

قیمت خریداری ملک بوداپست

قیمت خریداری ملک بوداپست برای آپارتمان های نوساز از هر متر مربع 300 هزار فورینت شروع می شود تا هر متر مربع یک میلیون فورینت که بستگی به محل و امکانات ملک قیمت های متفاوتی ارائه داده می شود اما آپارتمان های لوکس در این شهر از متری 500 هزار فورینت به بالا خرید و فروش می شوند که در مقابل آپارتمان های ارزانی هم با هر متر مربع 250 هزار فورینت گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری ملکی اروپایی و بین المللی در بوداپست مجارستان می باشد.

 

سرمایه گذاری و خرید ملک خارجی در بوداپست

در جمع بندی باید گفت اتباع خارجی برای خرید و سرمایه گذاری ملکی خارجی در بوداپست نیاز به دریافت مجوز خرید ملک دارند که علاوه بر آن اقتصاد و بازرگانی قوی، صنعت توریسم و هزینه های مناسب زندگی، خطوط پرواز ارزان و شبکه حمل و نقل گسترده در مجارستان دلیل خوبی برای سرمایه گذاران ملکی بین الملل برای خریداری ملک خارجی در بوداپست شده است.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد بدلایل شرایط سرمایه گذاری ملکی در بوداپست میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به مجارستان مطلع شوید و از طریق تماس با ما و یا فروشگاه اریکه عدل میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

بیشتر بدانید!
تایید مدارک مهاجرت به یونان

در صورتی هم که قصد خرید ملک در مجارستان را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟