منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مزایای زندگی در اتاوا کانادا برای کار، مسکن و تحصیل

نتیجه اینکه امن بودن شهر اتاوا برای زندگی، فرصت های شغلی مورد نیاز کانادا، پایین بودن نرخ بیکاری و اقتصاد با ثبات، کیفیت بالای آموزش و تحصیل در دانشگاه های کانادا از جمله شهر اتاوا همگی از مزایای زندگی در این شهر هستند. همچنین  هزینه های خرید ملک در اتاوا در مقایسه با دیگر شهرهای کانادا  کمتر بوده لذا بدین جهت می توان سرمایه گذاری ملکی بین الملل را در این شهر با مشاوره وکیل معتبر ملکی بین الملل انجام داد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

اتاوا شهری سرسبز و زیبا با جاذبه های فراوان توریستی در کانادا است که دو زبان انگلیسی و فرانسوی در این شهر صحبت می شود و یکی از امن ترین و بهترین شهرهای کانادا برای زندگی و مهاجرت می باشد. در همین راستا موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از مزایای زندگی در اتاوا کانادا گفته و مهمترین دلایل زندگی در اتاوا را نیز مطرح می نماید. در ادامه هم با اشاره بر کیفیت و سطح تحصیل در اتاوا کانادا از دلایل ثبات اقتصاد شهر اتاوا نکاتی را عنوان و مناسب بودن هزینه مسکن در اتاوا نسبت به دیگر شهرهای کانادا را از مزیت های زندگی در این شهر می داند.

 

مزایای زندگی در اتاوا کانادا

در شروع مطلب از مزایای زندگی در اتاوا کانادا مطرح می شود که شهر اوتاوا در رتبه بندی، همواره یکی از امن ترین و بهترین شهرهای کانادا برای زندگی است زیرا آمار جرم، خشونت، سرقت، ماشین ربایی و خرابکاری در این شهر پایین می باشد و به همین دلایل اوتاوا به شهری امن برای مهاجرت به کانادا معروف می باشد.

 

دلایل زندگی در اتاوا

در مهاجرت به کانادا بهتر است بدانید که شهر اوتاوا در منطقه انتاریو واقع شده و نرخ بیکاری در تمامی مناطق انتاریو پایین تر از دیگر شهرهای کانادا است. اگرچه اتاوا شهر خیلی بزرگی نسبت به دیگر شهرهای کانادا نیست اما از موقعی که به عنوان پایتخت سیاسی کشور شناخته شد مشاغل فراوانی در این شهر ایجاد گردید. لذا دسترسی به فرصت های گوناگون شغلی در این شهر از مهمترین دلایل زندگی در اتاوا کانادا به شمار می آید.

بیشتر بدانید!
شرایط گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید ملک 2022

 

دلایل زندگی در اتاوا

تحصیل در اتاوا کانادا

در ادامه مبحث عنوان می گردد که یکی دیگر از مزایای زندگی در کانادا و شهر اوتاوا، کیفیت تحصیل و آموزش در دانشگاه های این شهر می باشد. بدون تردید این شهر بهترین دانشگاه ها و کالج ها را در میان کل کشور کانادا داشته و بالاترین آمار فارغ التحصیلانی را دارد که دوره PhD را تکمیل کرده اند.

همچنین شهر اوتاوا بیشترین تعداد مهندس و دانشمند را نیز دارد. بنابراین کیفیت و سطح تحصیل در اتاوا کانادا از دیگر دلایل انتخاب این شهر برای تحصیل و مهاجرت به کانادا به حساب می آید.

 

اقتصاد شهر اوتاوا

مهمترین مطلب اینکه به دلیل تنوع بالا در گزینه های کاری و شغلی در شهر اتاوا و فعال بودن بخش های گوناگون تولیدی، صنعتی، خدماتی و انواع مهارت ها و پایین بودن نرخ بیکاری، اقتصاد شهر اتاوا با ثبات و پایدار می باشد. زیرا درآمد و اقتصاد در این شهر فقط متمرکز بر روی یک منابع تولیدی یا خدماتی نمی باشد.

 

هزینه مسکن در اتاوا

هزینه مسکن در اتاوا

در تکمیل مطالب یکی دیگر از مهمترین مزایای زندگی در شهر اتاوا کانادا مطرح می گردد، که هزینه خرید ملک خارجی در اتاوا پایین تر از هزینه خرید ملک در شهرهای کانادا مانند ونکوور، تورنتو یا کالگاری می باشد. چنانچه قیمت خرید هر فوت مربع آپارتمان در مرکز اوتاوا متوسط 504.73 دلار کانادا و در خارج شهر 287.42 دلار کانادا است. بنابراین مناسب بودن هزینه مسکن در اتاوا نیز جزو مزیت های زندگی در این شهر در نظر گرفته می شود.

بیشتر بدانید!
آسان ترین کشورها برای مهاجرت به اروپا

 

 

مزیت های زندگی در شهر اتاوا کانادا

نتیجه اینکه امن بودن شهر اتاوا برای زندگی، فرصت های شغلی مورد نیاز کانادا، پایین بودن نرخ بیکاری و اقتصاد با ثبات، کیفیت بالای آموزش و تحصیل در دانشگاه های کانادا از جمله شهر اتاوا همگی از مزایای زندگی در این شهر هستند. همچنین  هزینه های خرید ملک در اتاوا در مقایسه با دیگر شهرهای کانادا  کمتر بوده لذا بدین جهت می توان سرمایه گذاری ملکی بین الملل را در این شهر با مشاوره وکیل معتبر ملکی بین الملل انجام داد.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد مزایای زندگی در اتاوا کانادا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به کانادا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در کانادا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟