منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

هزینه زندگی و خرید ملک در براگا پرتغال

نتیجه اینکه شهر براگا در پرتغال شهری توریستی و از شادترین و بهترین شهرهای پرتغال برای زندگی می باشد. که با جاذبه های توریستی خود توانسته هر سال توجه میلیون ها توریست را به خود جلب نماید. همچنین براگا با کیفیت بالای زندگی و فرصت های شغلی محل مناسبی برای زندگی مهاجران است و با هزینه های کمی که برای زندگی و خرید ملک خارجی دارد گزینه خوبی برای سرمایه گذاری ملکی اروپایی به منظور دریافت اقامت و شهروندی پرتغال نیز می باشد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در معرفی شهرهای پرتغال برای انتخاب بهترین شهر برای مهاجرت به پرتغال و زندگی بر حسب شرایط و نیازهای شما گفته می شود که براگا شهری توریستی و مذهبی در پرتغال با تاریخچه بسیار غنی و ترکیبی از فرهنگ سنتی و مدرن می باشد. که در 29 مایلی شهر پورتو پرتغال واقع می باشد. همچنین براگا یکی از جوانترین شهرهای اروپایی و از قدیمی ترین شهرهای پرتغال است.

که جهت آشنایی با شهر براگا در پرتغال موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل مطالب مرتبطی پیرامون شهر براگا پرتغال برای زندگی را ارائه می نماید. افزون بر آن برخی از فرصت های شغلی در براگا برای مهاجران معرفی و از قیمت خرید ملک در براگا پرتغال نیز گفته می شود. علاوه بر آن عنوان می شود که هزینه زندگی در براگا نسبت به هزینه زندگی در شهر لیسبون پرتغال بسیار کمتر و مناسب تر می باشد.

 

آشنایی با شهر براگا پرتغال

در ابتدا جهت آشنایی با شهر براگا پرتغال عنوان می شود که هر ساله بیش از 7 میلیون توریست از این شهر دیدنی بازدید می کنند که بیش از 700 میلیون برای این شهر درآمد ارزی دارد. قابل ذکر اینکه یکی از جاذبه های شهر براگا منطقه Fatima Sanctuary بوده و یکی از مهمترین دانشگاه های پرتغال بنام Minho در این شهر واقع می باشد.

که به همین علت براگا مرکزی برای ایده های نو و کارآفرینی شده که در نهایت می توان گفت براگا یکی از بهترین شهرهای پرتغال برای زندگی و اقامت می باشد. آشنایی با شهر براگا در پرتغال اطلاعات خوبی می تواند برای سفر به پرتغال برایتان داشته باشد.

بیشتر بدانید!
خرید ملک خارجی در اینوستایم در 2022

 

 شرایط زندگی در براگا

براگا سومین شهر شاد اروپا و شادترین شهر در کشور پرتغال است و کیفیت زندگی در این شهر بسیار بالا بوده که بیش از 97 درصد مردم این شهر از شرایط زندگی خود کاملا راضی هستند. همچنین از نظر مراقبت های سلامتی، درمانی و بهداشت دومین شهر مطلوب در کشور پرتغال می باشد.

لذا می توان گفت شرایط زندگی در براگا پرتغال نه تنها برای خود پرتغالی ها ایده آل است بلکه برای زندگی مهاجران نیز مناسب می باشد. که البته توصیه می شود برای مهاجرت به پرتغال مشاوره با وکیل مهاجرت به پرتغال را در صدر برنامه هایتان قرار دهید. مزیت قابل توجه اینکه زندگی در شهر براگا پرتغال تجربه یک زندگی شاد و سلامت را به شما می دهد.

 

شرایط زندگی در براگا

 

فرصت های شغلی در براگا

بعد از بررسی شرایط زندگی در براگا پرتغال در ادامه توضیحات اشاره می شود که شهر براگا خیلی سریع در حال توسعه و پیشرفت است که به مرکزی برای شغل های بین المللی تبدیل شده و اکثر فرصت های شغلی در براگا عبارتند از:

  • خدمات مشتری و بخش های IT
  • استخدام در شرکت های بزرگ بین المللی
  • شغل هایی که نیاز به دانستن زبانهای خارجی دارند از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی
  • تدریس زبان انگلیسی

بنابراین علاقمندان مهاجرت به پرتغال که مایلند در شهر براگا زندگی کنند با داشتن یکی از این مهارت ها می توانند برای خود شغلی را پیدا کنند افزون بر آن فرصت های شغلی و کاری در شهر براگا بسیار متنوع و جدید می باشند. می توان گفت شرایط زندگی در براگا پرتغال همراه با فرصت های کاری و شغلی دلایل خوبی برای مهاجرت به پرتغال هستند.

بیشتر بدانید!
نکاتی که برای زندگی در اسپانیا باید رعایت کنید

 

خرید ملک در براگا پرتغال

در مهاجرت به پرتغال بهتر است بدانید که شهر براگا فرصت های بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری ملکی اروپایی دارد زیرا که متوسط قیمت خرید هر فوت مربع آپارتمان در مرکز براگا 137.61 بوده که ردیف قیمت های خرید هر فوت مربع آپارتمان در مرکز براگا از 120.77 تا 186 یورو می باشد. که البته در خارج شهر براگا این قیمت به متوسط 95.45 یورو می رسد.

بنابراین می توان به راحتی مطرح نمود که خرید ملک در براگا پرتغال نه تنها سرمایه گذاری ملکی بین المللی مناسبی بوده بلکه روشی مناسب برای دریافت اقامت پرتغال با خرید ملک خارجی نیز می باشد. علاوه بر آن خریداری ملک در شهر براگا کشور پرتغال مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران ملکی بین المللی می باشد.

 

خرید ملک در براگا پرتغال

 

هزینه زندگی در براگا پرتغال

در تکمیل نکات مطرح شده بعد از موضوع خرید ملک در براگا پرتغال باید گفت که هزینه زندگی در براگا 8.29 درصد کمتر از هزینه زندگی در شهر لیسبون پرتغال بوده و همچنین هزینه اجاره مسکن در براگا از هزینه اجاره مسکن در لیسبون پایتخت پرتغال کمتر است. چنانچه اجاره هر ماه یک آپارتمان یکخوابه در شهر براگا پرتغال حدود 400 یورو می باشد.

علاوه بر آن براگا بخاطر داشتن دانشگاه مسکن مناسب و ارزانی برای سکونت دانشجویان دارد و هزینه های زندگی در شهر براگا در کشور پرتغال برای بسیاری از اقشار گوناگون قابل برآورد می باشد.

 

براگا پرتغال شهری برای زندگی، کار و خرید ملک

در آشنایی با شهر براگا در پرتغال دانستیم براگا شهری توریستی و از شادترین و بهترین شهرهای پرتغال برای زندگی می باشد. که با جاذبه های توریستی خود توانسته هر سال توجه میلیون ها توریست را به خود جلب نماید. همچنین براگا با کیفیت بالای زندگی و فرصت های شغلی، محل مناسبی برای زندگی مهاجران است و با هزینه های کمی که برای زندگی و خرید ملک خارجی دارد گزینه خوبی برای سرمایه گذاری ملکی اروپایی به منظور دریافت اقامت و شهروندی پرتغال نیز می باشد.

بیشتر بدانید!
کد مالیاتی پرتغال (NIF) و دریافت آن

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید ملک در براگا پرتغال میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به پرتغال مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید و در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در پرتغال را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟