منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

استاندارد زندگی در کانادا در سطح بین الملل

در جمع بندی طبق معتبرترین گزارشات و شاخص های جهانی برای کیفیت و استاندارهایی مانند امنیت، شغل، قیمت خرید ملک خارجی و هزینه ها و چگونگی زندگی در کانادا در هر کدام از این زمینه های دارای رتبه و امتیاز قابل توجه و مناسبی می باشد. همچنین شهرهای گوناگون کانادا نیز در این رتبه بندی از لحاظ معیار و شاخص های مطرح در دنیا شرایط لازم برای یک زندگی خوب را دارند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

کشور کانادا در بسیاری از زمینه ها از جمله زندگی، درمان و بهداشت، ارتباطات اجتماعی، شغل، تحصیلات، مهارت و درآمد شاخص های استاندارد بسیار بالایی دارد. در همین رابطه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ضمن اشاره به رتبه استاندارد زندگی در کانادا به گرید و سطح زندگی در شهرهای کانادا از لحاظ شاخص های سلامتی و کیفیت زندگی پرداخته و از رتبه کانادا در دنیا از لحاظ قدرت خرید و توان مالی می گوید. در کنار آن به شاخص کانادا در هزینه های زندگی و همچنین شاخص قیمت ملک کانادا در مقایسه با دیگر کشورهای دنیا نیز توجه دارد.

 

استاندارد زندگی  در کانادا

قبل از مهاجرت به کانادا بهتر است که مزیت های این کشور را در زمینه های گوناگون زندگی بررسی نمایید. طبق نتایج و شاخص های بازار کار و استخدامی OECD با در نظر گرفتن ساعات کاری و حقوق مردان و زنان و تعداد استاندارد شاغلین یک کشور، علاوه بر بالا بودن شاخص ها و استاندارد زندگی در کانادا آمار افراد شاغل در کانادا بیش از شاخص مورد تایید OECD می باشد.

حتی امید به زندگی بین مردم کانادا نیز از درصد این شاخص نیز بالاتر می باشد. استانداردهای زندگی در کشور کانادا در سطح دنیا قابل قبول بوده و طبق شاخص های معروف دنیا تایید می شود.

 

زندگی در شهرهای کانادا

یکی از بهترین شهرهای کانادا که در صدر رتبه بندی از لحاظ کیفیت زندگی، قدرت خرید، امنیت و شاخص های سلامتی قراردارد شهر ویکتوریا می باشد که به ترتیب شهر کبک کانادا، کلگری، شهر ونکوور کانادا، شهر اتاوا کانادا، کلونا، هالیفاکس، ادمونتون، مونترال، رجینا، تورنتو، وینیپگ و همیلتون در این رتبه بندی قرار دارند.

بیشتر بدانید!
گام به گام تا دریافت عدم سوء پیشینه از ثنا

مهاجرت کردن به کشور کانادا و زندگی در شهرهای کانادا استانداردهای لازم را برای یک زندگی خوب داشته و دانستیم که شهرهای ویکتوریا،کبک و شهر کالگاری سه شهر اول کانادا در مقیاس و شاخص های معروف دنیا برای زندگی کردن می باشند.

 

زندگی در شهرهای کانادا

 

رتبه کانادا در دنیا

در ادامه توضیحات گفته می شود که رتبه کانادا در دنیا از نظر قدرت و توان خرید برای تامین زندگی بین دیگر کشورهای جهان رتبه چهاردهم می باشد. که برآورد شده حدود 83 درصد از مردم کشور کانادا از قدرت و توان کافی مالی برای تامین مخارج و هزینه های زندگی را دارند.

قابل ذکر است که رتبه کشور کانادا در سطح جهان از لحاظ استانداردهای کیفی کار و هزینه های زندگی قابل توجه بسیاری از مهاجران و علاقمندان برای انواع سرمایه گذاری در کانادا می باشد.

 

شاخص کانادا در هزینه ها

در مهاجرت به کانادا خوب است بدانید که با توجه به کیفیت و قیمت محصولات و تولیدات گوناگون مورد نیاز زندگی در کانادا طبق رتبه بندی سال 2021 شاخص کانادا در هزینه ها مرتبط با قیمت رتبه 24 می باشد یعنی بعد از کشور آلمان مناسب ترین کشور از نظر قیمت و کیفیت محصولات مورد نیاز زندگی است.

شاخص های گوناگون کشور کانادا در هزینه های زندگی، شغل، امنیت اجتماعی و خدمات درمانی در مقایسه با دیگر کشورهای دنیا مسجل و تایید شده می باشند.

 

شاخص قیمت ملک کانادا

شاخص قیمت ملک کانادا

در تکمیل مطالب ذکر شده لازم به ذکر است که کانادا در سال 2021  بعد از کشورهای اردن، نیوزلند و ترکیه بهترین کشور برای مناسب ترین قیمت خرید ملک  خارجی بر حسب درآمد در دنیا می باشد. لذا با توجه به شاخص قیمت ملک کانادا باید گفت این کشور گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری ملکی بین الملل است. شاخص قیمت های خرید ملک در کانادا نشان می دهد که این کشور بستری مناسب برای خرید ملک خارجی می باشد.

بیشتر بدانید!
مهاجرت به کانادا با کارآفرینی چه شرایطی دارد؟

 

رتبه بین المللی کانادا برای زندگی

در جمع بندی طبق معتبرترین گزارشات و شاخص های جهانی برای کیفیت و استانداردهایی مانند امنیت، شغل، قیمت خرید ملک خارجی و هزینه ها و چگونگی زندگی در کانادا در هر کدام از این زمینه های دارای رتبه و امتیاز قابل توجه و مناسبی می باشد. همچنین شهرهای گوناگون کانادا نیز در این رتبه بندی از لحاظ معیار و شاخص های مطرح در دنیا شرایط لازم برای یک زندگی خوب را دارند.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد استاندارد زندگی در کانادا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به کانادا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در کانادا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟