منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

دلایل مهاجرت به آلمان در سال 2022

دلایل مهاجرت به آلمان
دلایل مهاجرت به آلمان
با توجه به قوانین جدید مهاجرت به آلمان که همگی انگیزه های خوبی برای کارگران و کارمندان حرفه ای بین الملل است لذا طرفداران مهاجرت به این کشور برای کار و زندگی در آلمان در سال 2021 افزایش خواهد داشت. اعطای ویزای کاری شش ماهه، تخفیف مالیاتی کارمندان حرفه ای هنگام جابجایی منزل و امکان استخدام کارمندان ماهر در شرکت های آلمانی همگی انگیزه های خوبی برای مهاجرت به این کشور شده اند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

به دنبال تغییراتی در قوانین مهاجرت به آلمان در سال گذشته ادامه این تحولات به سال 2022 کشیده شده از جمله مهاجرت کارگران و متخصصان حرفه ای به آلمان از کشورهای غیر عضو اتحادیه اروپا. در همین راستا موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به دلایل مهاجرت به آلمان در 2022 اشاره نموده و از قانون مهاجرت به آلمان نیز نکاتی را مطرح می نماید.

برخورداری کارمندان ماهر از تخفیف مالیاتی در آلمان هنگام جابجایی به دلایل کاری و امکان اخذ ویزای کاری آلمان به مدت شش ماه همگی از مزیت های حدید مهاجرت به این کشور می باشند. علاوه بر آن امکان استخدام کارگران خارجی در آلمان و در شرکت های این کشور انگیزه خوبی برای کارمندان ماهر و حرفه ای از سراسر دنیا برای مهاجرت به این کشور شده است.

 

دلایل مهاجرت به آلمان

قبل از اپلای درخواست ویزا تحت قوانین جدید مهاجرت به آلمان داوطلبان علاقمند و کارگران حرفه ای باید از مقامات مربوطه آلمانی جهت مهاجرت کاری به آلمان گواهی صلاحیت کاری دریافت نمایند. که البته بدین منظور می بایست پروسه خاص آن را پشت سر بگذارند. لذا شرایط و بستر مناسب کار و تجارت در این کشور یکی از دلایل مهاجرت به آلمان در سال 2022 می باشد.

همچنین اگر در مهاجرت به این کشور قصد خرید ملک در آلمان را داشته باشید می توانید به سایت شرکت توسعه سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) مراجعه و گزینه های مناسبی را برای خریداری ملک در این کشور پیدا کنید. با بررسی دلیل های مهاجرت به کشور آلمان می توان به شرایط مناسب برای کار و زندگی در این کشور پی برد.

بیشتر بدانید!
کنفرانس IBA حقوق شرکتها 2023

 

قانون مهاجرت به آلمان

طبق قانون مهاجرت به آلمان کودکانی که در برابر بیماری سرخک واکسینه نشده اند مجاز به ثبت نام در مدارس آلمان نمی باشند. تحصیل در مدارس آلمان برای همه بچه ها اجباری است و اگر خانواده ای فرزند خود را به مدرسه نفرستد به عنوان تخلف از مقررات مبلغ 2500 یورو جریمه خواهند شد. همچنین بچه هایی که هم اکنون در مهد کودک یا مدارس آلمانی مشغول به تحصیل تا 31 جولای 2022 هستند باید در برابر بیماری سرخک واکسینه شوند و یا اگر قبلا واکسینه شدند باید گواهی آن را ارائه نمایند.

تخفیف مالیاتی

تخفیف مالیاتی در آلمان

از اول ماه مارس 2022 کارمندان ماهر و با تجربه که قصد جابجایی خانه را به دلایل کاری دارند در پرداخت مالیات جبران خسارت به آنها داده می شود و می توانند هزینه های جابجایی خود را بدون محاسبه مالیات مطالبه نمایند که این مبلغ برای متاهلان 1639 یورو و برای مجردها 820 یورو می باشد. بدین ترتیب با توجه به مزایای تخفیف مالیاتی در آلمان برای جابجایی کارمندان مجرب متقاضیان کار و زندگی در آلمان بیشتر شده اند.

 

ویزای کاری آلمان

در حال حاضر داوطلبان غیر کشورهای اتحادیه اروپا که علاقمند به کار در آلمان هستند می توانند برای مدت 6 ماه در این کشور به دنبال کار باشند اما آندسته از کارگران و کارمندانی که صلاحیت های حرفه ای آنها توسط مقامات مسئول آلمان تایید شده باشد. متقاضیان خارجی برای اپلای ویزای کاری آلمان باید سطح B1 زبان آلمانی را داشته و یا بدست آورند. البته در مهاجرت برای کار، زندگی، تحصیل در این کشور بهتر است که از پشتیبانی مشاوره های حقوقی وکلای مهاجرت به آلمان برخوردار باشید بدین منظور می توانید با بازدید از سایت موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل اطلاعات تکمیلی را بدست آورید.

بیشتر بدانید!
نکات اجاره آپارتمان در ونکوور کانادا

 

کارگران خارجی

کارگران خارجی در آلمان

یکی دیگر از دلایل مهاجرت به آلمان در سال 2022 این است که شرکت های آلمانی مجاز هستند کارگران غیر ملیت های کشورهای اتحادیه اروپا را نیز به استخدام در بیاورند. همچنین کارمندان ماهر و کارگران خارجی در آلمان می توانند با ثبت نام در اداره ثبت خارجیان (Ausländeramt) روند استخدام خود را تسریع بخشند. البته بدین منظور در ابتدا شرکت استخدام کننده و دفتر اداره ثبت خارجیان باید با یکدیگر به توافق برسند.

 

قوانین جدید مهاجرت به آلمان

با توجه به قوانین جدید مهاجرت به آلمان که همگی دلایل خوبی برای کارگران و کارمندان حرفه ای بین الملل است لذا طرفداران مهاجرت به این کشور برای کار و زندگی در آلمان در سال 2022 افزایش خواهد داشت. اعطای ویزای کاری شش ماهه، تخفیف مالیاتی کارمندان حرفه ای هنگام جابجایی منزل و امکان استخدام کارمندان ماهر در شرکت های آلمانی همگی انگیزه های خوبی برای مهاجرت به این کشور شده اند.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورددلایل مهاجرت به آلمان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به آلمان مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در آلمان را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

بیشتر بدانید!
اخذ اقامت کانادا با ثبت شرکت خارجی

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟