منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

شرایط اخذ ویزا با خرید ملک خارجی

اخذ ویزا با خرید ملک خارجی
اخذ ویزا با خرید ملک خارجی
با اشاره بر اینکه خرید ملک در هر کشور خارجی به عنوان یک سرمایه گذاری محسوب می شود و هر ملیتی برای سرمایه گذاری ملکی متعهد به پیروی از قوانین خاص همان کشور می باشد، بدین نکته رسیدیم که برای دریافت ویزای سرمایه گذاری با هدف خریداری ملک در خارج می بایست مدارک مرتبطی را به منظور اخذ ویزای سرمایه گذاری ملکی بین المللی به مراکز مرتبطی مانند وی اف اس در کشور خود ارائه و هزینه های درخواست آن ویزا را نیز پرداخت نمود.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

به منظور سرمایه گذاری ملکی در هر کشوری بنا به ملیت خود جهت اخذ ویزای سرمایه گذاری ملزم به رعایت قوانین خاص همان کشور هستید، با توجه به اینکه بسیاری از کشورها اقامت و شهروندی به سرمایه گذاران ملکی اعطا می کنند لذا اپلای برای اخذ ویزای سرمایه گذاری به دنبال این موضوع مطرح می شود.

در همین راستا موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از اهمیت اخذ ویزا با خرید ملک خارجی نکاتی را به اشتراک گذاشته و برای توضیح بیشتر به ویزای سرمایه گذاری در پرتغال برای خرید ملک نیز اشاره می نماید. همچنین عنوان می نماید که دریافت ویزای سرمایه گذاری ملکی به منظور خرید ملک لازم بوده و از ارائه درخواست ویزا برای مهاجرت با هدف خرید ملک در خارج به اهمیت گلدن ویزای پرتغال نیز توجه دارد.

 

اخذ ویزا با خرید ملک خارجی

اخذ ویزا با خرید ملک خارجی یکی از اقدامات ضروری برای سرمایه گذاری ملکی در هر کشوری می باشد. همانطور که میدانید بسیاری از کشورها در قبال خرید ملک در شهرهای گوناگون شان ویزای اقامت و پاسپورت به سرمایه گذاران ملکی بین الملل اعطا می کنند و اینکه ویزاها و پاسپورت های اروپایی از قوی ترین و معتبرترین ویزاهای دنیا هستند بر همگان آشکار می باشد.

برخی از کشورهایی که در برابر خرید ملک در شهرهای شان ویزای اقامت به متقاضیان و سرمایه گذاران ملکی ارائه می دهند عبارتند از یونان، پرتغال، اسپانیا، قبرس، ترکیه و….که با پشت سر گذاشتن پروسه درخواست برای اخذ ویزا جهت خریداری ملک در خارج و داشتن صلاحیت های لازم برای سرمایه گذاری ملکی به مرحله دریافت اقامت و شهروندی کشور مورد نظرتان نزدیک خواهید شد. مخاطبین گرامی با توجه به امکاناتی که شرکت توسعه سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) برای شما عزیزان برای خرید ملک در کشورهای خارجی فراهم نموده دیگر دریافت شهروندی کشورهای خارجی سخت به نظر نمی رسد.

بیشتر بدانید!
هزینه زندگی کشور اسپانیا

ویزای خرید ملک خارجی

ویزای سرمایه گذاری در پرتغال

همانطور که در بخش فوق عنوان شد پرتغال یکی از کشورهای اروپایی است که در برابر خرید ملک خود به سرمایه گذاران ملکی بین الملل اقامت و شهروندی می دهد و با توجه به اینکه خرید ملک نیز به عنوان نوعی سرمایه گذاری به حساب می آید لذا برای ورود و مهاجرت به پرتغال با هدف خرید ملک باید ویزای سرمایه گذاری این کشور را دریافت نمود.

قابل ذکر است که ویزای سرمایه گذاری در پرتغال با هدف خرید ملک یکی از انواع ویزاهای پرتغال می باشد و بدون دریافت ویزای سرمایه گذاری بر ملک پرتغال نمی توانید وارد بازار سرمایه گذاری این کشور شده و اقامت یا شهروندی این کشور را از آن خود نمایید.

 

دریافت ویزای سرمایه گذاری

با اشاره بر اینکه جهت اخذ هر نوع ویزا برای ورود به هر کشوری ملیت شما برای ارائه مدارک قانونی لازم و یا شرایط صدور ویزا مهم است گفته می شود که برخی از ملیت ها برای ورود به دیگر کشورها نیاز به ویزا ندارند اما برای مثال عنوان می شود که ملیت هایی از کشورهای ایران، ارمنستان، ترکیه و یا کره جنوبی برای ورود به کشور پرتغال نیاز به اخذ ویزای مرتبط با هدف شان از ورود به کشور پرتغال دارند از جمله دریافت ویزای سرمایه گذاری ملکی در پرتغال. اخذ ویزای سرمایه گذاری با خرید ملک مستلزم برخورداری از توانایی مالی کافی برای خرید ملک در خارج می باشد.

 

درخواست ویزا برای مهاجرت

در ادامه توضیحات جهت پرهیز از کلی گویی از قوانین کشورهای مختلف برای اخذ ویزای سرمایه گذاری، از کشور پرتغال در این مقاله برای مثال نام می بریم که برای اپلای و درخواست ویزا برای مهاجرت با هدف خرید ملک خارجی در پرتغال باید ضمن تهیه تمامی مدارک لازم برای اخذ ویزا و ارسال آن به مراکز مرتبط مانند مراکز وی اف اس در کشور خود مراجعه و پس از طی مراحل آن مانند وقت سفارت و مصاحبه موفق به دریافت ویزای مرتبط با هدف خرید ملک در پرتغال شوید.

بیشتر بدانید!
روشهای دریافت ویزای طلایی پرتغال

البته لازم به یادآوری است که تمامی این روند مطابق آخرین و جدیدترین قوانین مهاجرتی و صدور ویزای هر کشوری باید طی شود که برای اپلای دریافت ویزای سرمایه گذاری ملکی در کشور مورد نظرتان مشاوره با وکیل مهاجرت از موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل کمک بسیار زیادی می تواند برای شما در این پروسه باشد.

درخواست ویزا برای مهاجرت

گلدن ویزای پرتغال

طبق آخرین قوانین صادر شده برای خرید ملک در پرتغال از اول ژانویه سال 2021 دیگر مجوز خرید ملک در شهرهای پر تراکم و بزرگی مانند لیسبون و پورتو داده نخواهد شد و خریداران ملک در این شهرها نمی توانند گلدن ویزای پرتغال را دریافت نمایند. گلدن ویزای پرتغال برنامه ای است که تحت آن سرمایه گذاران ملکی بین الملل می توانند مجوز اقامت پنج ساله را در پرتغال دریافت نمایند.

لذا همانطور که گفته شد توجه به قوانین جدید هر کشوری برای دریافت انواع ویزا به منظور اخذ اقامت یا شهروندی کاملا ضروری می باشد، نکته مهم دیگر اینکه دریافت گلدن ویزای پرتغال بواسطه خرید ملک در پرتغال مزایایی بسیار زیادی برای شما و خانواده تان دارد.

 

 اخذ ویزای سرمایه گذاری ملکی در خارج

با اشاره بر اینکه خرید ملک در هر کشور خارجی به عنوان یک سرمایه گذاری محسوب می شود و هر ملیتی برای سرمایه گذاری ملکی متعهد به پیروی از قوانین خاص همان کشور می باشد، بدین نکته رسیدیم که برای دریافت ویزای سرمایه گذاری با هدف خریداری ملک در خارج می بایست مدارک مرتبطی را به منظور اخذ ویزای سرمایه گذاری ملکی بین المللی به مراکز مرتبطی مانند وی اف اس در کشور خود ارائه و هزینه های درخواست آن ویزا را نیز پرداخت نمود.

بیشتر بدانید!
لیست جدید انواع مجوز اقامت گرجستان

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزا با خرید ملک خارجی میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر مورد در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟