منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

اخذ ویزای تمکن مالی اسپانیا ( ویزای توان مالی )

اخذ ویزای تمکن مالی اسپانیا ( ویزای توان مالی ) ، ویزای توان مالی اسپانیا ، ویزای تمکن مالی اسپانیا
اخذ ویزای تمکن مالی اسپانیا ( ویزای توان مالی ) ، ویزای توان مالی اسپانیا ، ویزای تمکن مالی اسپانیا
یکی از راههای مهاجرت به اروپا ، اخذ ویزای تمکن مالی یا همان ویزای توان مالی Wealth Visa  می باشد . در این پست به بررسی یکی از خدمات دپارتمان مهاجرت اریکه عدل در خصوص ویزای تمکن مالی اسپانیا یا همان ویزا توان مالی اسپانیا خواهیم پرداخت .  موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با همکاری شرکت حقوقی Strong Abogados در بارسلونا ی اسپانیا ، بهترین و مطمئن ترین خدمات مهاجرت از طریق اخذ ویزای تمکن مالی را به هموطنان عزیز ارائه می دهد . با ما همراه باشید .

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

یکی از راههای مهاجرت به اروپا ، اخذ ویزای تمکن مالی یا همان ویزای توان مالی Wealth Visa  می باشد . در این پست به بررسی یکی از خدمات دپارتمان مهاجرت اریکه عدل در خصوص ویزای تمکن مالی اسپانیا یا همان ویزا توان مالی اسپانیا خواهیم پرداخت .  موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با همکاری شرکت حقوقی Strong Abogados در بارسلونا ی اسپانیا ، بهترین و مطمئن ترین خدمات مهاجرت از طریق اخذ ویزای تمکن مالی را به هموطنان عزیز ارائه می دهد . با ما همراه باشید .

اخذ ویزای تمکن مالی اسپانیا ( ویزای توان مالی ) ، ویزای توان مالی اسپانیا ، ویزای تمکن مالی اسپانیا

معرفی ویزای تمکن مالی اسپانیا  ( ویزای توان مالی )

ویزای تمکن مالی اسپانیا نوعی برنامه مهاجرتی در بستر قوانین و مقررات اسپانیا است که به موجب آن به اشخاص متقاضی با میزان ثروت مشخص ویزای اقامت اعطا میگردد . هدف ویزای تمکن مالی اسپانیا فراهم کردن یک راه حل مطمئن برای کسانی است که علاقه دارند در اسپانیا زندگی کنند .

فرقی نمی کند که این اقامت برای 6 ماه باشد یا برای آینده نامشخص . ذکر این نکته ضروری است که همانطور که از نام ویزای تمکن مالی اسپانیا ( ویزای توان مالی ) بر می آید ، این برنامه بیشتر مناسب کسانی است که از پشتوانه مالی کافی به اندازه ای برخوردار هستند که بتوانند بدون اشتغال در اسپانیا امورات خود را بگذرانند .

 

شرایط اخذ ویزای تمکن مالی اسپانیا

ویزای تمکن مالی اسپانیا هم به مانند هر برنامه مهاجرتی دیگر شرایط و ضوابطی دارد و شخص متقاضی باید اسناد و مدارک مربوطه را ارائه کند . سرفصل های کلیدی برای اخذ ویزای تمکن مالی اسپانیا از قرار زیر می باشد :

  • متقاضی باید اثبات کند که به مبلغ ماهیانه مشخصی را از یک منبع مالی دائمی دریافت می کند . به طور مثال درآمد دریافتی از سرمایه گذاری ها و در آمد حاصل از بازنشستگی . البته لازم به ذکر است دریافت حقوق ناشی از اشتغال مشول این عنوان نمی گردد همچنین سود حاصل از وجوه حسابهای بانکی .  میزان این مبلغ ثابت برای اخذ ویزای تمکن مالی اسپانیا حداقل 2500 یورو می باشد .
  • متقاضی باید اثبات کند که در طول یک سال ، مبلغ مناسبی را در حساب بانکی خود به عنوان میانگین موجودی حساب ، نگهداری کرده است . حساب بانکی باید به نام خود شخص متقاضی باشد و حداقل میانگین موجودی حساب مبلغ 70 هزار یورو می باشد . این مبلغ باید در هر لحظه ، بلافاصله قابل برداشت باشد .
بیشتر بدانید!
نکاتی که برای زندگی در اسپانیا باید رعایت کنید

سایر مدارکی که برای دریافت ویزای تمکن مالی اسپانیا ضروری است گواهی عدم سوء سابقه قضایی ، گواهی سلامت جسمانی  و یک اجاره نامه معتبر در کشور اسپانیا است . ( متقاضی باید یک آدرس معتبر را برای خود اجاره کند )

 

مراحل اخذ ویزای تمکن مالی اسپانیا

پس از اینکه وکلای مهاجرت شما کلیه مدارک مورد نیاز علاوه بر فرم ها و تقاضانامه ها را مبنی بر درخواست ویزای توان مالی اسپانیا دریافت داشتند  ، اولین اقدام مراجعه به سفارت و یا کنسولگری اسپانیا در تهران می باشد . شما باید تقاضانامه و پرونده خود را به سفارت اسپانیا در تهران تقدیم نمایید . در گام بعدی سفارت ، پرونده شما را به سازمان مهاجرت اسپانیا ارسال می نماید .

از زمان تایید تقاضانامه  شما برای ویزای توان مالی اسپانیا ، ظرف 30 روز سفارت با شما تماس خواهد گرفت تا برای دریافت ویزای اسپانیا به سفارت مراجعه نمایید . شما باید ظرف مدت مشخص شده در ویزا ( معمولا 90 روز ) وارد کشور اسپانیا شوید . همچنین باید اطمینان حاصل کنید که پاسپورت شما در زمان ورود به اسپانیا مهر بخورد .

ظرف یک ماه از ورود شما به اسپانیا ، شما باید در استانی که قصد اقامت و زندگی دارید ، به سازمانهای مربوطه درخواست اقامت در اسپانیا را تقدیم نمایید .  اگر در بارسلونا و سانتاکروز قصد اقامت داشته باشید وکلای ما شما را همراهی خواهند کرد و در شهرهای دیگر نیز ما شما را پشتیبانی خواهیم کرد .

مجوز اقامت اولیه شما در اسپانیا به شما اجازه اقامت یک ساله را می دهد . در زمان تمدید مجوز اقامت اسپانیا ( که شما باید مجددا موجود بودن شرایط لازم را اثبات کنید ) ، مجوز اقامت شما به مدت 2 سال دیگر تمدید خواهد شد .  در تمدید دوم ، مجددا برای دو سال دیگر مجوز اقامت خواهید داشت و  در تمدید بعدی به مدت 5 سال مقیم اسپانیا خواهید بود .

بیشتر بدانید!
هزینه زندگی کشور اسپانیا

 

نقش ما در اخذ ویزای توان مالی اسپانیا

دپارتمان مهاجرت اریکه عدل ، تقاضای ویزای تمکن مالی شما را از ابتدا تا انتها پشتیبانی خواهد کرد . عمده فعالیت های ما در این خصوص از قرار زیر است :

  • بررسی اولیه وضعیت و مدارک شما و دیدار حضوری و یا تلفنی با شما با هدف بررسی مناسب بودن این برنامه مهاجرت برای شما .
  • پاسخگویی به کلیه سوالات شما در خصوص پروسه اخذ ویزای توان مالی اسپانیا .
  • بررسی کامل و دقیق کلیه فرم ها ، تقاضانامه ها و مدارک و اطمینان از اینکه این مدارک به دست مقامات صالح مهاجرت رسیده اند .
  • پیگیری مداوم تقاضای ویزای تمکن مالی اسپانیا  در سفارت ، ما به محض تسلیم تقاضا با سفارت هماهنگ می کنیم که پروسه به درستی طی شود .
  • پس از اینکه تقاضانامه بدست مقامات اسپانیایی رسید ما پیگیری خود را در ادارات مربوطه آغاز میکنیم تا مطمئن شویم مدارک دیگری مورد نیاز نباشد و پروسه در مسیر صحیح ادامه یابد .
  • دریافت نامه پذیرش تقاضای ویزای توان مالی اسپانیا  از جانب شما و راهنمایی کامل شما از بدو ورد به اسپانیا برای دریافت مجوز اقامت در اسپانیا .

 

حق الزحمه اریکه عدل در پروسه ویزای تمکن مالی اسپانیا

حق الزحمه موسسه حقوقی اریکه عدل در پروسه ویزای تمکن مالی اسپانیا  ، به موجب قرارداد فی مابین یک مبلغ مشخص و مقطوع است  . دقت بفرمایید که هزینه ذکر شده شامل هزینه های تقدیم تقاضانامه ویزای توان مالی اسپانیا  و هزینه های ترجمه رسمی و  تایید قانونی اسناد و مدارک شما نخواهد بود .

ما در ابتدا برای تشخیص صلاحیت شما در این برنامه یک مبلغ جزئی دریافت می کنیم . به محض اینکه تشخیص صلاحیت انجام شد و البته شما تصمیم بر ادامه پروسه گرفتید  ، موسسه ما الباقی مبلغ حق الزحمه را دریافت نموده و پروسه را آغاز خواهد کرد .

بیشتر بدانید!
وضعیت اشتغال خارجیان در کشور اسپانیا

به منظور تمدید مجوز اقامت ، شما باید مبلغ محدودی را به اریکه عدل بپردازید . ذکر این نکته ضروری است که ما موافقت مقامات اسپانیایی را در خصوص تمدید مجوز اقامت تضمین نمی کنیم بلکه کیفیت کار خود را تضمین خواهیم کرد .

 

خدمات جانبی ویزای توان مالی اسپانیا

+ خرید ملک در اسپانیا 

در این خصوص اریکه عدل دو نوع سرویس ارائه می دهد :

1- پکیج مقدماتی : در این سرویس ما ، شما را با کلیات معاملات ملک در اسپانیا آشنا می کنیم و شما این اطمینان را خواهید داشت که تمامی قرارداد ها و پیش قراردادهای از نقطه نظر قانونی مورد تایید هستند .

2- پکیج کامل :  سرویس کامل ما در خصوص خرید ملک در اسپانیا ، کلیه امور مربوط به خرید ملک از صفر تا صد ماجرا توسط ما مدیریت و انجام خواهد شد .

 

+ مشاوره مالیاتی بین المللی 

اگز قصد ماندن در اسپانیا را داشته باشید و مایل باشید املاک و سرمایه های بین المللی نیز در اختیار داشته باشید . وکلای مالیاتی ما به شما کمک خواهند کرد تا بهترین برنامه ریزی را در مسیر کاهش هر چه بیشتر مسئولیت های مالیاتی در اسپانیا  طرح ریزی کنید .

 

+ آماده سازی اظهارنامه مالیایت اسپانیا 

ما به شما کمک میکنیم تا اظهارنامه مالیات بر درآمد خود در اسپانیا را در مسیر قانون و مقررات تکمیل و ارسال نمایید .

 

+ ثبت شرکت در اسپانیا 

بسته به موقعیت شما و قیمت ملکی که قصد خرید آن را دارید به منظور مقاصد مالیاتی شاید بهتر باشد که شما ابتدا یک شرکت ثبت کنید و سپس ملک را به نام شرکت خریداری نمایید .  ما شما را در این مسیر همراهی خواهیم کرد .

 

+ دفتر مجازی

ما یک آدرس ، تلفن و  فکس در اسپانیا در اختیار شما قرار خواهیم داد تا هزینه های شما کاهش یابد و دفتر مجازی خود را تاسیس کنید . کلیه تماس ها به شما دایورت خواهد شد .

 

 

 

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟