منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

سریع ترین راه مهاجرت به اروپا

سریع ترین راه مهاجرت به اروپا، سریع ترین راه گرفتن اقامت اروپا، سریعترین راه مهاجرت
سریع ترین راه مهاجرت به اروپا، سریع ترین راه گرفتن اقامت اروپا، سریعترین راه مهاجرت
در این پست قصد داریم سریع ترین راه مهاجرت به اروپا و سریع ترین راه گرفتن اقامت اروپا را با هم به بحث بنشینیم. خیلی از ایرانی ها و هموطنان عزیز ممکن است سوال بپرسند که سریع ترین راه رفتن به اروپا و گرفتن اقامت یک کشور اروپایی چیه ؟ بسیار خب با وبگاه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا به شما سریع ترین راه مهاجرت به اروپا را معرفی کنیم. 

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این پست قصد داریم سریع ترین راه مهاجرت به اروپا و سریع ترین راه گرفتن اقامت اروپا را با هم به بحث بنشینیم. خیلی از ایرانی ها و هموطنان عزیز ممکن است سوال بپرسند که سریع ترین راه رفتن به اروپا و گرفتن اقامت یک کشور اروپایی چیه ؟ بسیار خب با وبگاه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید تا به شما سریع ترین راه مهاجرت به اروپا را معرفی کنیم.

وقتی که ما از سریع ترین راه مهاجرت به اروپا صحبت می کنیم ، یک سری ملاکها و معیارهای خاص برای ما اهمیت دارد. به طور مثال بررسی می کنیم که کدام برنامه مهاجرتی زود تر به صدور پاسپورت آن کشور ( Citizenship ) یا همان تابعیت و شهروندی منجر می شود. در مرحله بعدی بررسی می شود که کدام برنامه سریع ترین راه گرفتن اقامت اروپا است! می دانید که اقامت یک مرحله قبل از شهروندی است. اجازه بدهید برویم سر اصل مطلب:

1- خرید ملک در پرتغال، اولین راه سریع مهاجرت به اروپا

( سرعت صدور پاسپورت : ۵ سال )

مهاجرت به پرتغال از طریق خرید ملک ، گلدن ویزای پرتغال

این روزها همه می دانند یکی از سریع ترین روشهای مهاجرت به اروپا سرمایه گذاری است. پیش از این زمان صدور پاسپورت پرتغال ۶ سال بود. اما خوشبختانه به موحب آخرین تغییرات قوانین گلدن ویزای پرتغال در حال حاضر این زمان به ۵ سال کاهش یافته است. ما در مقاله « پاسپورت پرتغال بعد از ۵ سال ، واقعیت یا دروغ ؟ » به طور کامل موضوع را شرح داده ایم.

دریافت اقامت از طریق خرید ملک در پرتغال یا همان گلدن ویزای پرتغال دومین گزینه ما برای معرفی  سریع ترین راه مهاجرت به اروپا است. در این روش فرد متقاضی ملکی را با مبلغ 500 هزار یورو ( یا کمتر در شرایط خاص ) خریداری می کند و از این طریق گلدن ویزای پرتغال را برای خود و خانواده اش دریافت می کند. گلدن ویزای پرتغال ابتدا برای یک سال صادر می شود و سپس برای دو دوره 2 ساله تمدید می شود. برای جزئیات بیشتر به مقاله « دریافت و تمدید کارت اقامت پرتغال » مراجعه فرمایید.

بیشتر بدانید!
مزایای ویزای طلایی پرتغال

بعد از 5 سال فرد متقاضی می تواند درخواست اقامت دائم پرتغال را بنماید. علت اینکه ما برنامه گلدن ویزای پرتغال را دومین راه سریع مهاجرت به اروپا معرفی کرده ایم این است که فرد متقاضی و خانواده اش می توانند بعد از گذران 6 سال درخواست پاسپورت و شهروندی پرتغال را مطرح کنند.

نکته هیجان انگیز در خصوص برنامه گلدن ویزای پرتغال این است که متقاضی و خانواده او فقط 7 روز در سال الزام دارند که در خاک پرتغال به سر ببرند. این مدت حتی از یک سفر سیاحتی زمانش کمتر است و افراد می توانند ملکی که برای این منظرو خریداری کرده اند را اجاره بدهند و درآمد زایی کنند.

برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص برنامه گلدن ویزای پرتغال به لینک زیر مراجعه کنید :

ویزای طلایی پرتغال ( گلدن ویزای پرتغال )

2- خرید ملک در قبرس اروپایی ، سریع ترین راه مهاجرت به اروپا

(‌ سرعت صدور پاسپورت : 7 سال )

مهاجرت به قبرس از طریق خرید ملک

در مقام رتبه بندی و طرح سریع ترین روش گرفتن اقامت اروپا دولین کشور را باید قبرس دانست. مهاجرت به قبرس از طریق خرید ملک امکان پذیر است. در این روش شخص 300 هزار یورو سرمایه گذاری می کند و ملک می خرد. بعد از گذران 7 سال نه تنها اقامت اروپا را بدست می آورد بلکه پاسپورت قبرس را نیز دریافت می کند.

در این برنامه مهاجرت به اروپا ، شخص متقاضی فقط باید 2 روز در قبرس بماند. یک روز برای ثبت نام و یک روز هم برای تحویل گرفتن پاسپورت قبرسی اش. نکته جالب اینجاست که این موضوع شامل حال همه افراد خانواده فرد متقاضی مهاجرت می شود. به عقیده موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ، این روش سریع ترین راه مهاجرت به اروپا است. برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص مهاجرت به قبرس روی لینک زیر کلیک کنید :

بیشتر بدانید!
بهترین مشاغل برای زنان بعد مهاجرت کدامند؟

مهاجرت به قبرس از طریق خرید ملک

۳- خرید ملک در یونان و دریافت ویزای طلایی این کشور

(سرعت صدور پاسپورت : ۷ سال )

ویزای طلایی یونان ، دریافت اقامت یونان با خرید ملک ، خرید ملک در یونان

سومین راهی که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به عنوان یکی از سریعترین راه مهاجرت و گرفتن اقامت اروپا معرفی می کند ، برنامه دریافت اقامت یونان از طریق خرید ملک است که به ویزای طلایی یونان یا همان گلدن ویزای یونان معروف است. در این برنامه مهاجرتی شما ملکی را به مبلغ ۲۵۰ هزار یورو خریداری می کنید و مشمول برنامه مهاجرتی می شوید.

در حال عادی برنامه گلدن ویزای یونان شرط اقامت ( شرط ماندن ) ندارد ، اما اگر بخواهید بعد از گذران ۷ سال پاسپورت این کشور و شهروندی آن را بگیرید باید اثبات کنید که در خاک یونان زندگی می کنید و در انجا اقامت دارید. برای کسب اطلاع بیشتر به صفحه سرویس مربوطه مراجعه کنید:

ویزای طلایی یونان (گلدن ویزای یونان)

۴- خرید ملک در اسپانیا ، چهارمین و سریع ترین راه گرفتن اقامت اروپا

( سرعت صدور پاسپورت : 10 سال )

مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک ، گلدن ویزای اسپانیا ، ویزای طلایی اسپانیا

چهارمین راهی که وکلای مهاجرت به عنوان سریع ترین راه مهاجرت به اروپا می شناسند ، گلدن ویزای اسپانیا یا همان مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک است. در این روش فرد متقاضی باید ملکی به ارزش 500 هزار یورو خریداری نماید و سپس بر مبنای مبایعه نامه ای که تنظیم کرده است از سازمان مهاجرت اسپانیا درخواس ویزای طلایی و اقامت را بنماید. در این روش هم کلیه افراد خانواده البته فرزندان زیر 18 سال می توانند به طبع متقاضی اقامت اسپانیا را کسب کنند.

در این برنامه مهاجرتی فرد بعد از 5 سال می توانند برای اقامت دائم اسپانیا درخواست بدهد و پس از 10 سال می تواند واجد شرایط اخذ پاسپورت این کشور شناخته شود. در برنامه مهاجرتی اسپانیا از طریق گلدن ویزا و سرمایه گذاری فرد نباید بیش از 6 ماه از سال را بیرون اسپانیا بسر ببرد. برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص ویزای طلایی اسپانیا به لینک زیر مراجعه کنید :

بیشتر بدانید!
اخذ ویزای تمکن مالی اسپانیا ( ویزای توان مالی )

ویزای طلایی اسپانیا ( گلدن ویزای اسپانیا )

 

در کل برای شناسایی سریع ترین راه مهاجرت به اروپا باید سرعت صدور اقامت دائم و صدور پاسپورت را در نظر گرفت. فرد تا قبل از اینکه اقامت دائم صادر شود دست و پایش بسته است و باید شرایط خاصی را رعایت بکند. یک جورهایی مثل کارمند آزمایشی است که اگر مدتش بگذرد دائمی می شود. ما این لیست را مرتبا آپدیت می کنیم تا شما بتوانید در خصوص نقشه هایتان برای مهاجرت به اروپا برنامه ریزی بهتری بکنید. در هر صورت به شما پیشنهاد می دهیم که فرم ارزیابی مهاجرت به اروپا را تکمیل کنید و برای ما بفرستید. ما بهترین روش مهاجرت به اروپا را با توجه به شرایط خاص شما معرفی می کنیم.

از جمله سریع ترین روش های مهاجرتی که زودتر از همه به صدور پاسپورت و اعطای شهروندی منتهی می شود البته خارج از اروپا میباشد، برنامه دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک است. در این برنامه مهاجرتی نیز در عرض ۳ ماه می شود پاسپورت ترکیه را دریافت کرد و شهروند ترکیه شد.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد سریع ترین راه مهاجرت به اروپا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به اروپا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید و در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اروپا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟