منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

آخرین اخبار مهاجرت کانادا

آخرین اخبار مهاجرت کانادا
آخرین اخبار مهاجرت کانادا
موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همواره بهترین گزینه ها و راهها را برای سهولت در مهاجرت شما دوستان عزیز ارائه میدهد . در این پست موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل برای اینکه بتوانید در وقت و هزینه و انرژی خود صرفه جویی کنید آخرین اخبار مهاجرت کانادا را در اختیار شما قرارداده است تا داوطلب مهاجرت به کانادا بتوانند هر چه بیشتر در تصمیم گیری های خود برای مهاجرت ورودی اکسپرس کانادا بهترین گزینه را برای مهاجرت به کانادا انتخاب کنید. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل جدیدترین اخبار کانادا را با بهترین و روشن ترین راهنمایی ها و با کادری بسیار مجرب در اختیار شما قرار میدهد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همواره بهترین گزینه ها و راهها را برای سهولت در مهاجرت شما دوستان عزیز ارائه میدهد . در این پست موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل برای اینکه بتوانید در وقت و هزینه و انرژی خود صرفه جویی کنید آخرین اخبار مهاجرت کانادا را در اختیار شما قرارداده است تا داوطلب مهاجرت به کانادا بتوانند هر چه بیشتر در تصمیم گیری های خود برای مهاجرت ورودی اکسپرس کانادا بهترین گزینه را برای مهاجرت به کانادا انتخاب کنید. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل جدیدترین اخبار کانادا را با بهترین و روشن ترین راهنمایی ها و با کادری بسیار مجرب در اختیار شما قرار میدهد.

 

آخرین اخبار مهاجرت کانادا

در آخرین اخبار مهاجرت کانادا برای جبران سن نیروی کار،سیستم مهاجرتی کانادا مجددا طراحی شده است تا در طول سه سال آینده تقریبا 60 در صد مهاجرت اقتصادی افزایش پیدا کند . این تغییرات سهمیه بندی شده، برای رسیدن به مهاجرت یک درصد جمعیت سالانه کانادا  تا سال 2020 تنظیم شده است . که با 31000 ساکن جدید دائم در سال 2018 شروع خواهد شد و به 330000 نفر در سال 2019 افزایش خواهد داشت و  تا سال 2020 به 340000 نفر خواهد رسید .

مهاجرت اقتصادی توسط تقریبا 100 برنامه مهاجرتی فدرال و ایالتی اداره میشود . با این حال ، محرکه و انگیزش اصلی مهاجرت به کانادا مهاجرت ورودی اکسپرس کانادا می باشد.  تا به امروز در سال 2018 ، ما مهاجران ، پناهندگان و شهروندی کانادا ( IRCC ) را مشاهده کرده ایم  و دهمین دوره دعوت نامه برای داوطلبان مهاجرت ورودی اکسپرس کانادا  را صادر کرده ایم .  حداقل امتیازات انتخاب شده بطور پی در پی  در ردیف 440-446 بوده است و کمترین نمره در سال جاری به 440 رسیده است .

با توجه به میزان فعلی، داوطلب های دارای نمره بالا در کل ، از جمله  تعداد روز افزون ناراضی ها از وضعیت ایالات متحده H1B  بوده است . داوطلبین بایستی بسیار رقابتی انتخاب شوند . عوامل ذیل بطور چشمگیری می تواند بر روی شانس موفقیت داوطلب مهاجرت به کانادا تاثیر بگذارد و منعکس کننده ویژگی کیفی مورد نظر در جدیدترین اخبار کانادا سیستم مهاجرتی اقتصادی کنونی کشور کانادا باشد:

بیشتر بدانید!
مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان

 

سن

سن داوطلب مهاجرت به کانادا همچنان تاثیر قابل توجهی در شانس  خود برای انتخاب شدن در سیستم ورودی اکسپرس  دارد. جدیدترین اخبار کانادا تنها داوطلبین بین 20 تا 29 سالگی حداکثر 110 امتیاز  سنی دارند .

پس از رسیدن به سن 30 سالگی ، داوطلب پنج امتیاز در هر سال از سالهای 40 تا 44 سالگی را از دست میدهد و در 45 سالگی ، داوطلب برای سنش امتیاز صفر می گیرد. در نتیجه ، برای داوطلب بالای 45 سال انتخاب سخت میشود ، حتی اگر در سایر زمینه ها مانند تحصیل و تجربه کاری دارای امتیاز بالایی باشد.

 

توانایی زبان و دو زبانه

توانایی زبان داوطلب مهاجرت به کانادا بخش قابل توجه ای از نمره آنها را تشکیل می دهد . یک داوطلب مجرب با یکی از زبان های رسمی کانادا ، می تواند 136 نمره و امتیاز را بگیرد . علاوه بر این ، داوطلبان  می توانند امتیازات بیشتر دیگری را تحت عوامل  انتقال مهارت  برای دستیابی به نمره مهارت زبان  در سطح معیارهای کانادایی (CLB) ، 9 امیتاز یا بالاتر در هر رده ای بگیرد . در نتیجه ، داوطلبی که نمی تواند نمره CLB  یا بالاتر را در هر رده ای در آزمون های زبانی شان بگیرد ،باید برای رقابت تلاش کند .

یک متقاضی دو زبانه که انگلیسی و فرانسوی صحبت می کند ، می تواند امتیاز بیش از 160  نمره تحت عامل مهارتی زبان بگیرد. در سال 2017 ، IRCC 30 امتیاز جایزه را برای متقاضیان دو زبانه اعلام کرد . در نتیجه یک داوطلب دو زبانه می تواند در جدیدترین اخبار کانادا نمره قابل توجه بالاتری از داوطلب یک زبانه  با همان معیار بگیرد . داوطلبین دو زبانه  مزیت قابل توجهی دارند.

 

تحصیلات

داوطلب مهاجرت به کانادا می توانند 150 نمره از تحصیلات آموزش شان کسب کنند . همانند زبان ، داوطلبین همچنین می توانند نمره  بیشتری را برای تحصیلاتشان تحت عوامل انتقال مهارت کسب کنند .  یک داوطلب بدون تحصیلات تکمیلی  فقط 30 نمره از فاکتور تحصیلی میگیرد و هیچ نمره اضافه و بیشتری از فاکتورهای انتقال مهارت نمی گیرد.

بیشتر بدانید!
اخذ اقامت کانادا با ثبت شرکت خارجی

بنابراین داوطلبانی که تحصیلات تکمیلی ندارند ، بایستی برای رقابت تلاش کنند ، حتی اگر آنان در دیگر رتبه ها نمره آورده باشند. این یک مشکل بزرگ برای داوطلبانی می باشد که تجربه کار دارند و ماهر هستند  اما تحصیلات رسمی کمی دارند . حتی درصورتی که آنها تجربه  خوب کار کانادا را دارند و در کشور کانادا کار میکنند ، انتخاب شدن این دسته داوطلبین  دشوار می باشد .

در جدیدترین اخبار کانادا اهمیت تحصیلات  همچنین  می تواند تجار حرفه ای را دچار مشکل کند ، زیرا آموزش کار آموزی بطور کلی معادل تحصیلات رسمی نیست و آموزش کار آموزی ، نمیتواند امیتازات تحصیلی رابخود اختصاص دهد.

 

روابط با کانادا ( اشتغال . تحصیلات و یا خانواده )

داوطلب مهاجرت به کانادا و متقاضیان می توانند نمراتی را برای تجربه و مهارت کار کانادایی بگیرند . و تجربه کار کانادا همچنین  منتج به اخذ نمرات بیشتری تحت عوامل انتقال مهارت  میشود .

علاوه بر این ، داوطلبین  با پیشنهاد شغلی که طبق معیارهای اشتغال باشد  ، 50 نمره و امتیاز بیشتر می گیرند و آنهایی که در سمت مدیریت ارشد هستند 200 نمره اخد میکنند. گرفتن دومین نمره اضافی باعث میشود تا کارکنان با مهارت های بسیار بالا ، که مشکل سن وسال را دارند  بتوانند نمراتی را بدست بیاورند که این روند باعث میشود  رقابت برای نمره بیشتر بالاتررود .

در سال 2017 ، اخذ نمرات و امتیازات اضافه  برای داوطلبانی که تحصیلات تکمیلی کانادایی داشتند به دیگر شرایط افزوده شد. یا دارای یک  خواهر برادر که شهروند کانادایی یا ساکن دائمی است می تواند نمره اضافه بیاورد.

این نشان دهنده تمایل دولت برای جذب مهاجران با روابط با کانادا می باشد که بسهولت  می توانند به لحاظ اقتصادی و فرهنگی سازگار شوند. به همین ترتیب ، سیاست برنامه ریزی برای امتیازات اضافه و بیشتر برای آنان که  خواهر و برادرانی  در کانادا دارند، مجاز میشود ، و درخواست های  افرادی که انگیزه بیشتری برای اقامت در کانادا دارند، پس از دریافت وضعیت شان ، مورد تشویق و حمایت قرار می گیرند.

بیشتر بدانید!
کدام بیمه مسافرتی برای گرفتن ویزا مناسب است؟

 

عوامل و ویژگی های کیفی اولیه در مهاجرت به کانادا

 بر اساس جدیدترین اخبار کانادا سیستم نمره دهی مهاجرت ورودی اکسپرس کانادا  ،  ویژگی ها و شرایط کیفی اولیه در مهاجرت اقتصادی عبارتند از :

  • سن ،  با اولویت برای متقاضیان زیر 35 سال
  • مهارت و توانایی بسیار بالا در زبان انگلیسی یا فرانسه ، و متقاضیان دو زبانه دارای مزیت هستند .
  • سطح بالای تحصیلات . داوطلبان اغلب باید دارای مدرک کارشناسی ارشد یا مدرک کارشناسی با دیپلم کارشناسی ارشد باشند تا موفق شوند .

روابط با کانادا .  داوطلبانی که  دارای تجربه کار حرفه ای بالا هستند و یا  پیشنهاد شغلی که طبق نیازهای اشتغال هستند  دارند ، دارای مزیت می باشند .در حالیکه داوطلبان نیز برای تجربه کار خارجی شان امتیاز کسب می کنند ، این عامل به همان اندازه ای که در بالا ذکر شده  ، اولویت بندی نمی شود. در نتیجه ، متقاضیان جوان با تجربه کار کمتر، اما با توانایی های زبان قوی تر و سطح تحصیلاتی بالاتر ، الویت بندی میشوند ، یعنی بین تجربه کاری ، مهارت و توانایی زبانی امتیاز دهی خواهد شد.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد آخرین اخبار مهاجرت کانادا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به کانادا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در کانادا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟