منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

10 شغل مورد نیاز در کانادا

10 شغل مورد نیاز در کانادا
10 شغل مورد نیاز در کانادا
یکی از مقصد های محبوب برای متقاضیان مهاجرت کاری ، کشور کانادا میباشد از این روی ما در تیم متخصص موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به بررسی 10 شغل مورد نیاز در کانادا پرداختیم . این کشور با وجود زیر ساخت های مناسب پذیرای مهاجران زیادی از کشور های مختلف جهان است .

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

یکی از مقصد های محبوب برای متقاضیان مهاجرت کاری ، کشور کانادا میباشد از این روی ما در تیم متخصص موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به بررسی 10 شغل مورد نیاز در کانادا پرداختیم . این کشور با وجود زیر ساخت های مناسب پذیرای مهاجران زیادی از کشور های مختلف جهان است .

مهمترین عاملی که شما برای مهاجرت کاری در کانادا باید در نظر داشته باشید اطلاع از مشاغل مورد نیاز کانادا است . در این مقاله ما به بررسی 10 شغل مورد نیاز در کانادا پرداختیم که در 5 سال آینده از ظرفیت بالایی برای پذیرش برخوردار هستند . به عنوان مثال میتوان به شغل پرستاری در کانادا اشاره کرد.

مشاغل مورد نیاز در کانادا 2022

 بسیاری از مشاغل مورد نیاز در کانادا برای 5 سال آینده فرصت های شغلی و در آمد زایی بالایی را ایجاد میکنند ، زیرا کار فرمایان به دلیل کمبود های پیش بینی شده نیروی کار نیاز به جذب و حفظ کارگران متخصص دارند . با افزایش میزان بازنشستگی در افراد میانسال ( baby boomer افرادی که بین سالهای حدود 1946 و 1965 متولد شده اند) اکنون زمان مناسبی برای شماست که بتوانید در مسیر شغلی جدیدی قدم بگذارید.

 

قشرمیانسالان کانادا  (baby boomer)

قشر میانسال کانادا یا بومر ها افرادی که بین سالهای حدود 1946 و 1965 متولد شده اند. بومرها بزرگترین گروه جمعیتی کانادا را تشکیل می دهند و به سال های بازنشستگی خود نزدیک میشوند . در حقیقت ، در سال 2018 ، نسل میانسال تقریباً 26 درصد از جمعیت کانادا را تشکیل می دادند. و تا سال 2024 ، یک نفر از پنج کانادایی 65 ساله یا بالاتر خواهد بود. در نتیجه ، بسیاری از فرصتهای شغلی فوق العاده می تواند برای کانادایی های جوان و شما که برای مهاجرت کاری کانادا اقدام کردید ، در دسترس قرار گیرد.

 

 

10 شغل مورد نیاز در کانادا

پرستاری در کانادا

 پرستاری در صدر 10 شغل مورد نیاز در کانادا

Registered Nurse

به جرات میتوان گفت یکی از 10 شغل مورد نیاز در کانادا که در ابتدای لیست نیاز های شغلی کانادا قرار گرفته پرستاری در کانادا است و شاید همین دلیل بر مهاجرت پرستاران به کانادا است . دو فاکتور اصلی برای افزایش نیروی کار پرستاری در کانادا در مشاغل کانادا  وجود دارد :

مورد اول : بازنشستگی نیروی کار پرستار در کانادا

  •  نسل میانسال یا همان baby boomer به سن بازنشستگی رسیده اند در نتیجه انتظار میرود که تعداد بیشتری پرستار که جزئی از آن نسل هستند بزودی از کار خود بازنشسته شوند . در سال 2016 ، میانگین سنی پرستاران ثبت شده در کانادا تقریبا 42 سال بود .تقریبا نیمی از نیروی کار پرستاری بین 42 تا 65 سال سن دارند . علاوه بر آن تعداد قابل توجهی از پرستاران قبل از سن 65 سالگی بازنشسته میشوند ( سن بازنشستگی در سال 2016 ، 62 سال بود )

دومین عامل : جمعیت سالمند در کانادا

  • پرستاری در کانادا ، سالمندان و افراد سالخورده به طور معمول نیازهای درمانی بالاتری نسبت به نسلهای جوان دارند. بنابراین ، با افزایش سن ، انتظار می رود تقاضا برای مراقبت های پزشکی افزایش یابد و در نتیجه تعدادی  مشاغل جدید به وجود می آید. در حقیقت ، از سال 2017 تا 2026 ، ممکن است کمبود حدود 13200 پرستار ثبت نام شده در سراسر کشور کانادا وجود داشته باشد

میتوان گفت همه ایالت های کانادا به نیروی پرستار احتیاج دارند برای مثال انجمن پرستاری انتاریو گزارش می دهند که بیمارستان های آن استان حدود 10،000 جای خالی برای موقعیت های پرستاری دارند . در شهرهای کوچک ، روستایی و جوامع دورافتاده کانادا و در مناطقی که دسترس به پزشکان وجود ندارد پرستاران به عنوان ارائه دهنده مراقبت های اولیه نقش مهمی ایفا میکند . بنابر این به طور قطع میتوان گفت در مشاغل مورد نیاز کانادا ، پرستاری در هر قسمتی از این کشور از فرصت های زیادی برخوردار است .

 

فرصت های شغلی در کل کشور کانادا 157،100 نفر
ایالت ها با بالاترین تقاضا مانیتوبا ، لابرادور ، ساسکاچوان ، نبوفانلند ؛نوناووت
دستمزد ساعتی متوسط 37 دلار
بیشترین دستمزد در ایالت های نوناووت ، سرزمین های شمال غربی و یوکان
مدرک مورد نیاز  حداقل لیسانس پرستاری و مجوز ایالتی

 

راننده کامیون Truck Driver

شاید برای شما جای تعجب داشته باشد ولی یکی از 10 شغل مورد نیاز در کانادا  راننده کامیون است ، نیاز های مهم اقتصاد کانادا جا به جایی های جاده ای است به همین دلیل در مشاغل کانادا رانندگان کامیون جایگاه ویژه ای دارند اما به دلیل وارد نشدن نیروی جوان به این حرفه به مقدار مورد نیاز ظرفیت زیادی در این شغل در کانادا وجود دارد . در سال 2016 ، میانگین سنی رانندگان کامیون حمل و نقل تقریبا 46 سال بود. بنابراین تقریبا نیمی از نیروی کار راننده کامیون بین 46 تا 65 سال سن دارند. این بدان معنی است که تعداد قابل توجهی از کارگران در دهه های آینده بازنشسته می شوند.

بیشتر بدانید!
کارت بیمه اروپا و چگونگی دریافت آن

رانندگی کامیون در صدر لیست 10 شغل مورد نیاز در کانادا قرار دارد و ایالت بیریتیش کلمبیا بیشترین درخواست نیروی راننده را دارا میباشد . از سال 2018 تا 2028 ، تخمین زده می شود که این استان می تواند حدود 9170 فرصت شغلی راننده کامیون داشته باشد . این فقط یک استان است. کانادا کشور بزرگی است. برای حمل و نقل کالاهای تجاری از ساحل به ساحل تقریباً به رانندگان اختصاصی کامیون حمل و نقل تقریباً در همه جا احتیاج دارد. در مشاغل مورد نیاز کانادا رانندگی کامیون یکی از مهمترین مشاغل مورد نیاز است.

فرصت های شغلی در کل کشور کانادا 114،700
ایالت ها با بالاترین تقاضا نیوبرانزویک ، نوا اسکوشیا ، انتاریو ، کبک و یوکان
دستمزد ساعتی متوسط 21دلار
بیشترین دستمزد در ایالت های یوکان ، سرزمین های شمال غربی و آلبرتا
مدرک مورد نیاز  تکمیل آموزش رانندگان کامیون. همچنین باید مجوزها و تأییدهای لازم را بدست آورند

 

مربی دانشکده یا مراکزفنی حرفه ای College or Vocational Instructor

آموزش در دانشکده و مراکز فنی حرفه ای یکی دیگر از 10 شغل مورد نیاز در کانادا است که در بخش عمده ای از رشد نرخ بازنشستگی در بین نیروی کار فعلی قرار دارد. براساس داده های سال 2016 ، نیمی از نیروی کار بالای 46 ساله است و بسیاری از مربیان درسن 64 سالگی بازنشسته میشوند . در طول دوره 2017 تا 2026 ، کشور کانادا می تواند در حدود 3500 مربی داشته باشد.
دانشکده ها و مدرسان حرفه ای در مؤسسات دولتی و خصوصی که برنامه های دانشگاهی و فنی و حرفه ای را تدریس می کنند. میتوانند در رشته های متفاوتی   ازرشته های مراقبت زیبایی گرفته تا حقوق کیفری و هنرهای آشپزی مشغول به تدریس شوند.
خواهید فهمید که شرایط تحصیل و تجربه برای معلم بودن بسته به شرایط کاری بسیار متفاوت است. یک موسسه دانشگاهی متمرکز احتمالاً از شما مدرک کارشناسی ارشد میخواهد ، در حالی که یک موسسه فنی و حرفه ای ممکن است مدرک دیپلم یا لیسانس را تا زمانی که تجربه مرتبط با صنعت را دارید قبول کند. بنابراین مهم است که اهداف شغلی خود را در مراحل اولیه مشخص کنید تا مطمئن شوید که بهترین فرصت های تحصیلی و تجربه کاری را بدست می آورید.
فرصت های شغلی در کل کشور کانادا 42،600 نفر
ایالت ها با بالاترین تقاضا مناطق شمال غربی ، کبک و یوکان
دستمزد ساعتی متوسط ساعتی 36.66 دلار
بیشترین دستمزد در ایالت های نوناووت ، سرزمین های شمال غربی و آلبرتا
مدرک مورد نیاز از دیپلم (همراه با تجربه صنعت مرتبط) تا مدرک کارشناسی ارشد

 

مدیریت مشاوره کسب و کار Business Management Consultant

در بازار های جهانی در حال گسترش که به شکل گسترده ای رقابتی هستند ، کسب و کارها کوچک و مولد از جایگاه ویژه ای برخوردارند . در اینگونه مشاغل برای موفقیت در بازار رقابتی غالباً مشاوران مدیریت را برای کمک و بررسی بازار استخدام می کنند. با توجه به افزایش این گونه کسب و کار ها  انتظار می رود تقاضا برای خدمات مشاوره حرفه ای و مشاوره مدیریت پر تقاضا باشد و میتوان این جایگاه شغلی را در 10 شغل مورد نیاز در کانادا قرار داد .

انتظار می رود تعداد بازنشستگان این بخش از سال 2026 بالاتر از حد متوسط ​​باشد. این خبر بسیار خوبی برای کسی مثل شما است که دوست دارند به عنوان مشاور مدیریت مشاغل کار کنند. و روش های مختلفی وجود دارد که می توانید برای این کار آماده شوید. بسیاری از افراد با کسب مدرک مرتبط با مشاغل شروع می کنند و سپس با کار در انواع صنایع و موقعیت های مختلف تجربه کسب می کنند. اما مشاوران مدیریت نیز بسته به مناطقی که می خواهند کار کنند و شاخه ای که میخواهند تخصص داشته باشند می توانند از آموزش مختلفی بهره مند شوند. بنابراین شما میتوانید گزینه های زیادی داشته باشید.

فرصت های شغلی در کل کشور کانادا 39.900 نفر
ایالت ها با بالاترین تقاضا منیتوبا ، نیوبرانزویک ، نوا اسکوشیا ، انتاریو ،کبک و ساسکاچوان
دستمزد ساعتی متوسط ساعتی 36.06 دلار
بیشترین دستمزد در ایالت های آلبرتا ، ساسکاچوان و انتاریو
مدرک مورد نیاز دیپلم یا لیسانس مرتبط با تجارت ، همراه با تجربه صنعت مربوطه

 

مشاغل مورد نیاز کانادا

 

جوشکاری در 10 شغل مورد نیاز در کانادا

Welder

جوشکاری یکی از 10 شغل مورد نیاز در کانادا است که بیشتر ناشی از رشد شغل های جدید و نه نرخ بازنشستگی است. میتوان گفت به نسبت بقیه مشاغل ، نیروی کار جوشکاری نیروی جوان تری است. (سن متوسط ​​جوشکارها در سال 2016 تقریباً 39 سال بود.) بنابراین نرخ بازنشستگی در جوشکاری به اندازه دیگر مشاغل بالا نیست و جایگاه های شغلی کمتری برای آن موجود است و در میانه لیست 10 شغل مورد نیاز در کانادا قرار میگیرد .
با توجه به پیشرفت های مداوم در بخش تولید ، جوشکارهایی که مهارت های سطح بالایی دارند ، از فرصت های شغلی بهتری نسبت به افرادی که تنها توانایی های پایه ای را دارند بهره مند می شوند. جوشکارهایی که مهارت مناسب دارند ، می توانند از تکنیک های متنوعی (مانند FCAW ، GMAW ، GTAW و SMAW) استفاده کنند ، می توانند نقشه ها را بخوانند و احتمال پذیرش آنها بیشتر است.
فرصت های شغلی در کل کشور کانادا 24000 نفر
ایالت ها با بالاترین تقاضا نوا اسکوشیا ، نیوبرانزویک ، PEI ، کبک ، انتاریو ، مانیتوبا
دستمزد ساعتی متوسط ساعتی 24.75 دلار
بیشترین دستمزد در ایالت های آلبرتا ، نیوفاند لند و لابرادور و ساسکاچوان
مدرک مورد نیاز تکمیل آموزش حرفه ای یا برنامه کارآموزی. مجوز تجارت نیز ممکن است لازم باشد
بیشتر بدانید!
شرایط زندگی شهرهای آمریکا

پرستار تجربی مجوز دار Licensed Practical Nurse

پرستار های تجربی مجوز دار  نزدیک به صدر لیست 10 شغل مورد نیاز در کانادا هستند و بیشترین تقاضاهای شغلی در کشور را دارند، به همان دلایل شغل پرستاری که در مورد اول به آن اشاره شد . جمعیت سالخورده تقاضاهای بیشتری را بر روی سیستم مراقبت های بهداشتی می گذارند و نیروی کار بازنشسته نیاز به پذیرش پرستاران را بیشتر میکند .
اگرچه در شغل پرستار تجربی (LPN)  نیروی کار کمتری از پرستاران وجود دارد ، اما تعداد بازنشستگان پرستاران همچنان در سالهای آینده بیشتر می شود. در حقیقت ، از سال 2017 تا 2026 ، حدود 4،300 شغل پرستار تجربی وجود دارد که می تواند در سراسر کشور به کار مشغول شوند . بنابراین ، اگر می خواهید تغییری ایجاد کنید و نقش مهمی در ارائه خدمات درمانی با کیفیت بالا داشته باشید ،  تبدیل شدن به یک پرستار تجربی با جواز می تواند یک فرصت باورنکردنی باشد.
فرصت های شغلی در کل کشور کانادا 32،400 نفر
ایالت ها با بالاترین تقاضا نیوبرانزویک ، نوا اسکوشیا ، انتاریو ، کبک و آلبرتا
دستمزد ساعتی متوسط ساعتی 26 دلار
بیشترین دستمزد در ایالت های ساسکاچوان ، آلبرتا و مانیتوبا
مدرک مورد نیاز دیپلم و مجوز ایالتی

دستیار حرفه ای و فیزیوتراپ ها Occupational or Physiotherapy Assistant

 بسیاری از کانادایی ها می خواهند مدت طولانی از زندگی سالم لذت ببرند همین موضوع دستیاران کادر پزشکی و فیزیوتراپ ها را در لیست 10 شغل مورد نیاز در کانادا قرار داده است . دستیاران حرفه ای و فیزیوتراپی غالباً در ایجاد چنین اتفاقی نقش دارند. علاوه بر این ، بیمارستان ها به منظور استفاده کمتر از تختخواب های بیمارستان و در دسترس بودن آنها برای همه اقشار جامعه به سمت مدل های مراقبت سرپایی حرکت کرده اند ، بنابراین آنها اغلب به عنوان بخشی از این استراتژی خدمات درمانی و فیزیوتراپی را ارائه می دهند.
متخصصین کاردرمانی ، فیزیوتراپیست ها و دستیاران آنها کارهای مهمی را انجام می دهند که به افراد کمک می کند تا حرکات و مسائلی را که مربوط به صدمات ، بیماری ها و سایر شرایط جسمی یا روانی است مدیریت کنند. شما می توانید نقش مهمی را ایفا کنید که به افراد کمک می کند تا با آسایش بیشتری زندگی کنند ، حرکات خود را بهبود بخشند یا حفظ کنند و یا حتی زمانی را که قادر به زندگی مستقل تر هستند ، افزایش دهند همین امر این شغل ها را در لیست 10 شغل مورد نیاز در کانادا قرار میدهد .این یک رشته حرفه ای خوب برای در نظر گرفتن است زیرا دستیار حرفه ای و فیزیوتراپی به عنوان یکی از مشاغل آینده کانادا از تقاضای بالایی بر خوردار است . با افزایش سن ، انتظار می رود که چنین خدماتی افزایش یابد.
توجه داشته باشید ، در هنگام مشاهده لیست 10 شغل مورد نیاز در کانادا دستیاران حرفه ای و فیزیوتراپی در یک گروه  بزرگتر قرار می گیرند که شامل سایر دستیاران درمانی مانند تکنسین های شنوایی شناسی ، ماساژ درمانی و دستیاران گفتاردرمانی نیز می شود.
فرصت های شغلی در کل کشور کانادا 25،800 نفر
ایالت ها با بالاترین تقاضا ساسکاچوان و بیریتیش کلمبیا
دستمزد ساعتی متوسط ساعتی 23 دلار
بیشترین دستمزد در ایالت های کبک و آلبرتا
مدرک مورد نیاز دیپلم

مهندس نرم افزار یا طراح در 10 شغل مورد نیاز در کانادا

Software Engineer or Designer

بیشتر بدانید!
مدرسه بچه ها بعد از مهاجرت
آیا می خواهید بدانید در مشاغل فنی 10 شغل مورد نیاز در کانادا در کدام رشته ها تقاضا بیشتر است ؟ خوب ، مهندسی نرم افزار و طراحی قطعاً یکی از آنهاست. پیش بینی می شود تقریباً 21000 شغل بین سال های 2017 تا 2026 در مهندسی نرم افزار ایجاد شود. برخی از این جایگاه های شغلی به دلیل نیاز به پر کردن جایگاه شغلی کارمندانی است که به سمت های مدیریتی ، فروش یا مهندسی سطح بالاتر رسیده اند. اما بیشتر آنها به دلیل ایجاد شغل جدید است.
در 10 شغل مورد نیاز در کانادا مهندسی نرم افزار جایگاه ویژه ای دارد ، انتظار می رود رشد پیش بینی شده در بخش های رایانه ، ارتباطات از راه دور و فناوری تلفن همراه باعث افزایش تقاضا برای مهندسان نرم افزار و توسعه دهندگان شود. علاوه بر این ، رشد در بخش هایی مانند ماشین آلات و تولید تجهیزات می تواند تقاضای بیشتری داشته باشد . در نتیجه ، شما ممکن است در یک حرفه پیشرفته ، مربوط به طراحی و توسعه سیستم ها و برنامه های نرم افزاری ، فرصت های بالقوه زیادی را داشته باشید.
فرصت های شغلی در کل کشور کانادا 20،700 نفر
ایالت ها با بالاترین تقاضا ساسکاچوان ، مانیتوبا ، نیوبرانزویک ، نوا اسکوشیا ، انتاریو و کبک
دستمزد ساعتی متوسط ساعتی 43.27 دلار
بیشترین دستمزد در ایالت های آلبرتا ، انتاریو و مانیتوبا
مدرک مورد نیاز مدرک لیسانس

مهندس هوافضا Aerospace Engineer

یکی از پر طرفدار ترین مشاغل لیست 10 شغل مورد نیاز در کانادا مهندسی هوافضا است . اگر به دنبال مشاغل پردرآمد با تقاضای بالا هستید ، مهندسی هوافضا می تواند چیزی باشد که به دنبال آن هستید. در خواست نیرو در حوزه مهندسی هوافضا می تواند در مدت زمانی بین 2017 تا 2026 افزایش چشمگیری پیدا کند . در کنار رشد صنعت ، این شغل نیز می تواند به دلیل بازنشستگی نیرو ها یا ارتقاء افراد به سمت های بالاتر ، نیاز به نیروی بیشتری پیدا کند و ذر لیست 10 شغل مورد نیاز در کانادا قرار بگیرد .
با وجود قوانین کانادا برای سن هواپیما ها و مقررات سختگیرانه محیطی و امنیتی ، پیش بینی می شود تقاضا برای ساخت هواپیماهای به روز شده افزایش یابد. بنابراین اکنون ممکن است زمان بسیار خوبی برای پیوستن به صنعت مهندسی هوافضا باشد.
فرصت های شغلی در کل کشور کانادا 17000 نفر
ایالت ها با بالاترین تقاضا نوا اسکوشیا و کبک
دستمزد ساعتی متوسط 43.23 دلار
بیشترین دستمزد در ایالت های کبک ، انتاریو و بریتیش کلمبیا
مدرک مورد نیاز مدرک لیسانس و احتمالاً مجوز استانی یا ارضی

 برق صنعتی در انتهای لیست 10 شغل مورد نیاز در کانادا

Industrial Electrician

رشته های مرتبط به برق در مشاغل کانادا یکی از بهترین جایگاه ها را در صنعت و تجارت به خود اختصاص داده است . میتوان گفت برق صنعتی تقاضای زیادی دارد. در حقیقت ، از سال 2017 تا 2026 ، به دلیل عدم وجود متخصصین واجد شرایط ،درخواست بیش از 1200 متخصص در شغل برق صنعتی وجود خواهد داشت . با اینکه رشته برق در پایین لیست 10 شغل مورد نیاز در کانادا قرار گرفته است اما از اهمیت بالایی برخوردار است .
هرچه بهره برداری از معدن ، بهره برداری از گاز و تولید به صورت خودکار انجام می شود ، صنایع بیشتری به برق صنعتی متکی هستند. این می تواند برای افرادی مانند شما که مایل به شروع مشاغل برق صنعتی هستند مفید باشد. شما می توانید آماده شوید تا وظیفه مهم نصب ، آزمایش ، نگهداری و تعمیر ماشین آلات و تجهیزات صنعتی را به عهده بگیرید.
فرصت های شغلی در کل کشور کانادا 14500نفر
ایالت ها با بالاترین تقاضا نوا اسکوشیا
دستمزد ساعتی متوسط 33.16 دلار
بیشترین دستمزد در ایالت های ساسکاچوان ، آلبرتا
مدرک مورد نیاز تکمیل آموزش حرفه ای یا برنامه کارآموزی. مجوز تجارت نیز ممکن است لازم باشد

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد 10 شغل مورد نیاز در کانادا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به کانادا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در کانادا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

 

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟