منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

شرایط اقامت اوکراین با خرید ملک و سرمایه گذاری

شرایط اقامت اوکراین با خرید ملک
شرایط اقامت اوکراین با خرید ملک
شرایط اقامت اوکراین با خرید ملک شرایط آسانی دارد بدین ترتیب که ابتدا ملکی را به قصد تاسیس شرکت خریداری نموده و سپس درخواست اقامت دائم می دهید، اتباع خارجی برای خریداری ملک در اوکراین محدودیت خاصی ندارند و بایستی خرید ملک آنها در جهت توسعه اقتصادی اوکراین باشد. با خرید و سرمایه گذاری ملکی اوکراین هم می توانید در این کشور کسب و کار ایجاد نموده و هم اقامت دایم این کشور را دریافت نمایید. اخذ اقامت اوکراین مراحلی دارد که باید به ترتیب انجام شود از جمله ارسال و ثبت درخواست اقامت، اقامت اوکراین با سرمایه گذاری ملکی باید با ارز این کشور انجام شود تا با کاهش ارزی مواجه نشود.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

شرایط اقامت اوکراین با خرید ملک به ارزش 100 هزار دلار بواسطه خرید ملک با هزینه شرکتی و ثبت شرکت می باشد ، همه اتباع خارجی به شرط رعایت قوانین می توانند اقامت اوکراین با سرمایه گذاری ملکی را بدست آوردند، موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از چگونگی خریداری ملک در اوکراین و مزایای آن مطالبی را عنوان و از مراحل درخواست اقامت دائم با سرمایه گذاری ملکی اوکراین صحبت می نماید.

از جدیدترین قوانین ورود و مهاجرت به اوکراین دریافت کارت سلامت این کشور می باشد که علاوه بر آن اخذ اقامت اوکراین برای سرمایه گذاران بین المللی شرایط سخت و پیچیده ای هم ندارد. در بررسی این نکات با اریکه عدل همراه شوید.

 

شرایط اقامت اوکراین با خرید ملک

شرایط اقامت اوکراین با خرید ملک مستلزم داشتن 18 سال است و طبق قانون جدید ژوئن سال 2020 کلیه شهروندان و اتباع خارجی برای ورود به اوکراین باید کارت بیمه سلامت داشته تا در صورت احتمال و نیاز، هزینه های درمانی خود را پوشش دهند بخصوص در برابر بیماری هایی با هزینه بالا.

طبق قانون مهاجرت اوکراین در سال 2017 شما با خرید ملک در اوکراین می توانید اقامت این کشور را دریافت نمایید، دریافت مجوز اقامت اوکراین با سرمایه گذاری 100 هزار دلار به نفع اقتصاد این کشور میسر می باشد که این مبلغ قابل تبدیل به دیگر ارزها می باشد. شرایط دریافت اقامت اوکراین با خریداری ملک خارجی و سرمایه گذاری در واقع باید به نفع اقتصاد اوکراین باشد.

اقامت اوکراین با سرمایه گذاری ملکی

خریداری ملک در اوکراین

خریداری ملک در اوکراین چنانچه بر اساس قوانین باشد هیچ محدودیت دیگری ندارد، اتباع خارجی به شرط رعایت قوانین می توانند در این کشور ملک خریداری و سرمایه گذاری کنند، که علاوه بر آن مبلغ سرمایه گذاری ملک خارجی باید تحت قوانین کابینه وزرای اوکراین به ثبت برسد.

بیشتر بدانید!
تعریف Business Plan برای شرکت

با خرید یک خانه در اوکراین برای سکونت و زندگی و یا اجاره دادن هیچ کمکی به اقتصاد این کشور نمی شود و بهترین راهی که وجود دارد این است که یک شرکت در اوکراین تاسیس و ثبت نمود که علاوه بر اینکه برای صاحب کسب و کار سود آور است بلکه منجر به توسعه اقتصاد اوکراین نیر می شود. با خرید املاک خارجی با هزینه خرید ملک شرکتی اوکراین اقامت دائمی این کشور را به راحتی دریافت نمایید.

 

سرمایه گذاری ملکی اوکراین

سرمایه گذاری ملکی اوکراین باید دقیقا در راستای حفظ و ارتقای شرایط اقتصادی این کشور باشد، بدین گونه که اگر قصد دریافت اقامت دائم با خرید ملک بین المللی دارید باید ملک را با هزینه شرکتی خریداری کنید بعبارتی ملکی برای کسب و کار و تجارت یا به عبارتی همان ملک تجاری، که البته می توانید در این ملک سکونت داشته باشید و یا اجاره دهید. سرمایه گذاری با خرید ملک خارجی در اوکراین فقط خرید یک ملک معمولی نیست بلکه باید در راستای بهبود وضعیت اقتصادی این کشور در نظر گرفته و فعالیت نمود.

 

 اخذ اقامت اوکراین

اخذ اقامت اوکراین با خرید ملک خارجی به شرط فعالیت در قالب یک شرکت به نفع اقتصاد این کشور بدست می آید، هنگام درخواست اقامت باید به نکات دقیقی توجه داشته باشید و این مراحل را پشت سر بگذارید از جمله:

  • ثبت درخواست برای کارت اقامت دائم در اوکراین از شش ماه تا یکسال
  • بعد از تشکیل شرکت و ارائه مدارک لازم جهت دریافت کارت اقامت دائم اوکراین می توانید درخواست اقامت موقت بدهید.
  • به عنوان یک مدیر شرکت می توانید مجوز کار بگیرید
  • دریافت اقامت موقت به مدت یکسال که قابل تمدید نیز می باشد
بیشتر بدانید!
خرید ملک در ترکیه و اخذ پاسپورت این کشور

اخذ اقامت اوکراین

اقامت اوکراین با سرمایه گذاری ملکی

اقامت اوکراین با سرمایه گذاری ملکی، اگر قصد خرید خانه با هزینه شرکتی را دارید، مبلغ سرمایه شما باید بلافاصله به پول اوکراین گریونا تبدیل شود تا کاهش ارز نداشته باشد که گفتیم مبلغ باید 100 هزار دلار باشد.  اگر چنین سرمایه گذاری فقط برای دریافت کارت اقامت دائم اوکراین باشد ( نه برای انجام تجارت) می توانید با تاسیس شرکت و دریافت کارت اقامت، پس از آن شرکت را واگذار و به فروش برسانید.

برای خرید ملک در اوکراین مشاوره با وکیل ملکی را مد نظر داشته تا با پشتیبانی های حقوقی خرید ملک نیز برخوردار شوید. دوستان عزیز همانطور که مطالعه فرمودید با خرید ملک با هزینه شرکتی می توانید هم اقامت اوکراین را دریافت و هم در صورت تمایل به کسب و کار مشغول شوید و چنانچه پس از دریافت اقامت دائم اوکراین قصد ادامه کار و بیزینس را نداشته باشید می توانید شرکت خود را به فروش برسانید.

 

دریافت اقامت دائم اوکراین با خرید ملک

شرایط اقامت اوکراین با خرید ملک شرایط آسانی دارد بدین ترتیب که ابتدا ملکی را به قصد تاسیس شرکت بین المللی خریداری و سپس درخواست اقامت دائم می دهید، اتباع خارجی برای خریداری ملک در اوکراین محدودیت خاصی ندارند و بایستی خرید ملک آنها در جهت توسعه اقتصادی اوکراین باشد.

با خرید و سرمایه گذاری ملکی اوکراین هم می توانید در این کشور کسب و کار ایجاد و هم اقامت دائم این کشور را دریافت نمایید. اخذ اقامت اوکراین مراحلی دارد که باید به ترتیب انجام شود از جمله ارسال و ثبت درخواست اقامت، اقامت اوکراین با سرمایه گذاری ملکی باید با ارز این کشور انجام شود تا با کاهش ارزی مواجه نشود.

بیشتر بدانید!
دریافت اقامت دبی برای اعضای خانواده

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط اقامت اوکراین با خرید ملک میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به اوکراین مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در اوکراین را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟