منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

نحوه اپلای مهاجرت به کانادا چگونه است؟

نحوه اپلای مهاجرت به کانادا
نحوه اپلای مهاجرت به کانادا
نحوه اپلای مهاجرت به کانادا باید بسیار دقیق باشد، بعد از پر کردن فرم های مرتبط با هدف مهاجرت تان به کانادا باید مراحل تکمیلی اپلای را انجام دهید که پرداخت هزینه های آن می باشد. روند و نحوه پرداخت نیز بر اساس اپلای و درخواست شما محاسبه می شود. بطور مثال هزینه درخواست مهاجرت به کشور کانادا برای هر نفر  825 دلار کانادا و هزینه اپلای اقامت دائم کانادا 500 دلار کانادا می باشد. پر کردن فرم و اپلای مهاجرتی برای کانادا برای متقاضیان گوناگون یک شرایطی دارد. از انواع اپلای مهاجرتی کانادا به درخواست های کاری، تحصیلی و ترانزیت اشاره نموده و گفته شد که فرم های اپلای مهاجرتی کانادا بنا به هدف مهاجرت متفاوت است مانند فرم معمولی مهاجرت یا فرم وابستگان متقاضی، همچنین طبعا سوالات فرم اپلای مهاجرتی کانادا برای جویندگان کار با سوالات مهاجرت تحصیلی به کانادا متفاوت می باشد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

نحوه اپلای مهاجرت به کانادا باید دقیق و بسیار صحیح باشد که در بررسی این موضوع موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل پیرامون موضوع درخواست مهاجرت به کشور کانادا نکات کاربردی را ارائه می نماید. تنظیم درخواست برای مهاجرت به کانادا در قالب پر کردن فرم و ارائه مدارک لازم  انجام می شود.

کانادا افراد متقاضی تحصیل و کارهای حرفه ای را که بتوانند به توسعه اقتصاد این کشور کمک کنند برای مهاجرت و دریافت اقامت دائم کانادا تشویق می کند. درباره انواع اپلای مهاجرتی کانادا درخواست های بیزینسی و تحصیلی عنوان می شود و به تفاوت های سوالات فرم اپلای مهاجرتی کانادا نیز اشاره می شود، همچنین قابل ذکر است که فرم های اپلای مهاجرتی کانادا بنا به نوع درخواست متقاضی متفاوت است.

 

نحوه اپلای مهاجرت به کانادا

نحوه اپلای مهاجرت به کانادا کاملا سیستماتیک است، قبل از اپلای باید بدانید که مهاجرت به کانادا از طریق گروه بندی داوطلبانه استانی PNC، مسئولان هر منطقه و استان کانادا را مجاز می کند که بر اساس نیازهای اقتصادی شان متقاضیان مهاجرت به این کشور را انتخاب نمایند. اپلای از طریق طرح PNC دو مرحله دارد:

1- شما در ابتدا باید برای منطقه و استان مورد نظر خود در کانادا برای کار و زندگی اپلای دهید.

2- بعد از اینکه استان و منطقه مذکور در کانادا شما را انتخاب و معرفی کرد، سپس باید درخواست خود را برای دریافت اقامت دائم به افسر IRCC ارائه دهید، افسر IRCC اپلای شما را طبق قوانین مهاجرتی کانادا بررسی و ارزیابی می کند.

مراحل ارائه درخواست مهاجرت به کانادا  بسیار قانونمند و منظم می باشد.

بیشتر بدانید!
مراحل دریافت ویزای استارت آپ کانادا

درخواست مهاجرت به کشور کانادا

درخواست مهاجرت به کشور کانادا

 درخواست مهاجرت به کشور کانادا برای مهاجرت به هر استان و منطقه کانادا مراحل گوناگونی دارد اما برای تصمیم و تایید نهایی اپلای شرایط یکسانی برای دارندگان گواهینامه داوطلبانه استانی وجود دارد مانند نداشتن سوء سابقه کیفری و گواهی پزشکی، نحوه اپلای طبق مقررات مهاجرتی کانادا می باشد که ممکن است در مقطع های زمانی تغییر کند. درخواست مهاجرت به کانادا باید طبق نیازهای استانی این کشور باشد.

 

انواع اپلای مهاجرتی کانادا

انواع اپلای مهاجرتی کانادا شامل درخواست مهاجرت برای کار، بیزینس، ترانزیت، تحصیل و یا اخذ شهروندی می باشد که برای هر کدام از اینها یک فرم مخصوص وجود دارد که بایستی اطلاعات و مدارک مورد نیاز آن را نیز ارائه دهید.

از مراحل مهم اپلای برای مهاجرت به کانادا آماده کردن مدارک لازم مرتبط است که اگر مدارک کامل نباشد درخواست و اپلای شما برگشت میخورد. در ضمن کلیه اسناد و مدارک باید به زبان انگلیسی یا فرانسه ترجمه شود. درخواست اخذ شهروندی یکی از انواع اپلای مهاجرت به کانادا می باشد.

 

فرم های اپلای مهاجرتی کانادا

فرم های اپلای مهاجرت کانادا بنا به اهداف مهاجرتی متفاوت است مانند فرم معمولی اپلای کانادا، فرم برای وابستگان متقاضی، فرم طبقه بندی طرح داوطلبانه استانی و اقتصادی، فرم اطلاعات تکمیلی و اضافی و انواع دیگر. تمامی بخش های مورد نیاز در فرم ها را با دقت پر کرده و اگر بخشی مربوط به شرایط شما نمی باشد جلوی آن کلمه NA را درج نمایید. فرم های درخواست مهاجرت به کانادا انواع گوناگونی دارند.

بیشتر بدانید!
تبدیل ویزای توریستی کانادا به اقامت کاری

سوالات فرم اپلای مهاجرتی کانادا

سوالات فرم اپلای مهاجرتی کانادا

سوالات فرم اپلای مهاجرتی کانادا بنا به هدف از مهاجرت متفاوت است اگر برای کار و استخدام قصد مهاجرت به کانادا را دارید یک سری سوالات مرتبط از شما پرسیده می شود ولی اگر برای تحصیل در کانادا اپلای میدهید سوالات مرتبط با شرایط تحصیلی تان پرسیده می شود.

شما دوست عزیز چنانچه در مهاجرت به کانادا به فکر خرید ملک و سرمایه گذاری ملکی خارجی در کانادا افتادید می توانید با بازدید از وب سایت شرکت توسعه سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) بهترین گزینه های خرید ملک خارجی را در بهترین شهرهای کانادا و بهترین شهرهای کشورهای دنیا انتخاب نمایید. سوال های فرم درخواست مهاجرت به کشور کانادا برای هر هدفی از مهاجرت به این کشور متفاوت است.

 

مراحل تکمیل اپلای مهاجرتی کانادا

نحوه اپلای مهاجرت به کانادا باید بسیار دقیق باشد، بعد از پر کردن فرم های مرتبط با هدف مهاجرت تان به کانادا باید مراحل تکمیلی اپلای را انجام دهید که پرداخت هزینه های آن می باشد. روند و نحوه پرداخت نیز بر اساس اپلای و درخواست شما محاسبه می شود. بطور مثال هزینه درخواست مهاجرت به کشور کانادا برای هر نفر  825 دلار کانادا و هزینه اپلای اقامت دائم کانادا 500 دلار کانادا می باشد. پر کردن فرم و اپلای مهاجرتی برای کانادا برای متقاضیان گوناگون یک شرایطی دارد.

از انواع اپلای مهاجرتی کانادا به درخواست های کاری، تحصیلی و ترانزیت اشاره نموده و گفته شد که فرم های اپلای مهاجرتی کانادا بنا به هدف مهاجرت متفاوت است مانند فرم معمولی مهاجرت یا فرم وابستگان متقاضی، همچنین طبعا سوالات فرم اپلای مهاجرتی کانادا برای جویندگان کار با سوالات مهاجرت تحصیلی به کانادا متفاوت می باشد.

بیشتر بدانید!
مهاجرت پزشکان به کانادا ( فرصتها ، چالشها و شرایط)

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اپلای مهاجرت به کانادا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به کانادا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در کانادا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟